Jokee 发表于 2008-5-4 21:33

有無人去過廣外論壇?

RT
今日心血來潮,想去睇下廣外既BBS,竟然唔知佢既網址:L
有無人去過噶,覺得佢哋既點樣啊,有無我地後院咁好?

Jokee 发表于 2008-5-4 21:35

SF自己既:lol

缘分天空 发表于 2008-5-4 22:39

板凳ing:hug:

jean1 发表于 2008-5-4 22:50

:@ 勁慢,同埋噶邊多數系老餅,無乜新血


PS,偶說的是兩年前的情況,現在不知怎樣了

霉力没法挡 发表于 2008-5-4 22:54

星期日 发表于 2008-5-4 22:55

A梦 发个网址过来啊!

星期日 发表于 2008-5-4 22:57

:hug:   表情又可以用啦啊

jean1 发表于 2008-5-4 22:58

:@ 表情一直都可以用

星期日 发表于 2008-5-4 22:59

:'(我的是刚刚正常啊

假猫 发表于 2008-5-4 22:59

去过广外论坛
不好玩~~~

jean1 发表于 2008-5-4 23:01

:@ RPC

Jokee 发表于 2008-5-4 23:54

我都發覺廣外既人氣唔好,仲以為系走錯地方添:L

大野先生 发表于 2008-5-5 00:34

我净知好多相睇:lol

不是帅哥 发表于 2008-5-5 03:53

广大更多靓女啦,不过广大论坛就~~~

不是帅哥也 发表于 2008-5-5 13:09

靓女很少········

风风火火 发表于 2008-5-5 13:11

回复 5# 霉力没法挡 的帖子

终于可以目睹A梦的尊容了:D

不是帅哥也 发表于 2008-5-5 13:42

美女好多··········

yzx 发表于 2009-5-27 03:15

广大更多靓女啦,不过广大论坛就~~~
不是帅哥 发表于 2008-5-5 03:53 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
这位同学很面善

呆的别致 发表于 2009-5-27 03:24

首页下面不是有链接吗?梦飞论坛
不过,真的不怎么景气
页: [1]
查看完整版本: 有無人去過廣外論壇?