hzlzone
发表于 2008-11-23 18:42
果然是第一次。。。
泉水
发表于 2008-11-23 19:01
原帖由 真皮马甲 于 2008-11-23 18:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我也在里面:icon10: :lol: 哪只是你啊?
真皮马甲
发表于 2008-11-23 19:59
穿了真皮马甲那一个啊:smile:
发烂渣
发表于 2008-11-23 20:48
你哋TX个售货员姐姐...
搞到人哋唔好意思~
发烂渣
发表于 2008-11-23 20:49
点解龙涛仲有胶袋嘎
zhudou
发表于 2008-11-23 21:10
几搞~~~~
不过你哋tx个售货员嗰阵好WS……
星期日
发表于 2008-11-23 21:17
距地影个日我就系旁边,好彩无上镜!
晴为他思
发表于 2008-11-23 22:09
好大的勇气
迷糊
发表于 2008-11-23 22:33
很贴心的说~~~