littleonelittle 发表于 2008-11-29 20:17

好興奮吖…又見到阿敏喇

離我好近吖…好想偷·拍吖^^

gdut_stu 发表于 2008-11-29 20:20

BC

猪,你就系~~ 发表于 2008-11-29 20:22

你想据请食饭咋挂

Kation 发表于 2008-11-29 20:23

叫阿敏请夜宵,不然到南亭买鸡蛋去

bluebread 发表于 2008-11-29 20:23

思想越轨没``

樱桃小蝎子 发表于 2008-11-29 20:25

光明正大咁拍啦,反正佢唔G你系边个

littleonelittle 发表于 2008-11-29 20:26

原帖由 猪,你就系~~ 于 2008-11-29 20:22 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你想据请食饭咋挂
唔止我一個想喇016

猪,你就系~~ 发表于 2008-11-29 20:26

回复 6楼 樱桃小蝎子 的帖子

错拉,LZ已经比阿敏警告过,如果据PP系后院出现,封LZ IDIPIQ

00:00 发表于 2008-11-29 20:27

:time: 上吧

littleonelittle 发表于 2008-11-29 20:33

原帖由 Kation 于 2008-11-29 20:23 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
叫阿敏请夜宵,不然到南亭买鸡蛋去
好想把這句話給阿敏看

占士大帝 发表于 2008-11-29 20:34

叫阿敏上PP

Kation 发表于 2008-11-29 20:34

回复 10楼 littleonelittle 的帖子

偶知你唔会甘做嘅

猪,你就系~~ 发表于 2008-11-29 20:35

回复 10楼 littleonelittle 的帖子

你冲上台比据体

低调大叔 发表于 2008-11-29 20:35

还在吗?我去围观下。

lyling 发表于 2008-11-29 20:37

同上

三文治 发表于 2008-11-29 20:38

依家过去应该散场了~

littleonelittle 发表于 2008-11-29 20:40

原帖由 猪,你就系~~ 于 2008-11-29 20:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
错拉,LZ已经比阿敏警告过,如果据PP系后院出现,封LZ IDIPIQ 冇啲咁嘅樹

寻找位置既纸鸢 发表于 2008-11-29 20:40

去到既时候见到几多个人

iptton 发表于 2008-11-29 20:41

未散场…阿敏在等你们016

猪,你就系~~ 发表于 2008-11-29 20:43

回复 19楼 iptton 的帖子

原来今晚IP守门口
页: [1] 2 3 4
查看完整版本: 好興奮吖…又見到阿敏喇