littleonelittle
发表于 2008-11-29 20:17
好興奮吖…又見到阿敏喇
離我好近吖…好想偷·拍吖^^
gdut_stu
发表于 2008-11-29 20:20
BC
猪,你就系~~
发表于 2008-11-29 20:22
你想据请食饭咋挂
Kation
发表于 2008-11-29 20:23
叫阿敏请夜宵,不然到南亭买鸡蛋去
bluebread
发表于 2008-11-29 20:23
思想越轨没``
樱桃小蝎子
发表于 2008-11-29 20:25
光明正大咁拍啦,反正佢唔G你系边个
littleonelittle
发表于 2008-11-29 20:26
原帖由 猪,你就系~~ 于 2008-11-29 20:22 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你想据请食饭咋挂
唔止我一個想喇016
猪,你就系~~
发表于 2008-11-29 20:26
回复 6楼 樱桃小蝎子 的帖子
错拉,LZ已经比阿敏警告过,如果据PP系后院出现,封LZ IDIPIQ
00:00
发表于 2008-11-29 20:27
:time: 上吧
littleonelittle
发表于 2008-11-29 20:33
原帖由 Kation 于 2008-11-29 20:23 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
叫阿敏请夜宵,不然到南亭买鸡蛋去
好想把這句話給阿敏看
占士大帝
发表于 2008-11-29 20:34
叫阿敏上PP
Kation
发表于 2008-11-29 20:34
回复 10楼 littleonelittle 的帖子
偶知你唔会甘做嘅
猪,你就系~~
发表于 2008-11-29 20:35
回复 10楼 littleonelittle 的帖子
你冲上台比据体
低调大叔
发表于 2008-11-29 20:35
还在吗?我去围观下。
lyling
发表于 2008-11-29 20:37
同上
三文治
发表于 2008-11-29 20:38
依家过去应该散场了~
littleonelittle
发表于 2008-11-29 20:40
原帖由 猪,你就系~~ 于 2008-11-29 20:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
错拉,LZ已经比阿敏警告过,如果据PP系后院出现,封LZ IDIPIQ 冇啲咁嘅樹
寻找位置既纸鸢
发表于 2008-11-29 20:40
去到既时候见到几多个人
iptton
发表于 2008-11-29 20:41
未散场…阿敏在等你们016
猪,你就系~~
发表于 2008-11-29 20:43
回复 19楼 iptton 的帖子
原来今晚IP守门口