阿me 发表于 2008-12-3 11:56

见到类似花朵师兄。

都系因为果次 E时代 咯。。

    搞到你地甘出名。

岩岩食饭,系二饭二楼,见到 花朵







阿me 发表于 2008-12-3 11:57

自沙

为人有D懵 发表于 2008-12-3 11:57

5出奇,据甘招摇

风中飞扬的枫叶 发表于 2008-12-3 11:59

系乜?上PP吧~

阿me 发表于 2008-12-3 12:00

我无偷 拍的习惯

smresultwithout 发表于 2008-12-3 12:03

bluebread 发表于 2008-12-3 12:06

:time: 呢排经常撞到13

高调大叔 发表于 2008-12-3 12:08

日日见到LS,就系5知边个系你!

美女们,小心我 发表于 2008-12-3 12:10

你见到鬼啊!

bluebread 发表于 2008-12-3 12:10

:smile: 原来你唔知我边个架~~保持D神秘感好

木月十三 发表于 2008-12-3 12:11

因为那是一朵花。。。。。

"遺失de美好】 发表于 2008-12-3 12:27

冇可能,花医生已经毕业鸟

阿me 发表于 2008-12-3 12:31

原帖由 "遺失de美好】 于 2008-12-3 12:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
冇可能,花医生已经毕业鸟 系?其实我都唔确定咯。。
但系真系几似既,米发贴确认下咯

猪,你就系~~ 发表于 2008-12-3 12:32

回复 12楼 "遺失de美好】 的帖子

5系,据呢轮的确系大学城

樱桃小丸 发表于 2008-12-3 12:33

花朵呢个时间唔系上紧班噶咩??点会出现系大学城?

猪,你就系~~ 发表于 2008-12-3 12:36

回复 15楼 樱桃小丸 的帖子

听讲系大学城上班

"遺失de美好】 发表于 2008-12-3 12:38

原帖由 猪,你就系~~ 于 2008-12-3 12:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
5系,据呢轮的确系大学城
翻去厄师弟么?

樱桃小丸 发表于 2008-12-3 12:39

回复 16楼 猪,你就系~~ 的帖子

原来系咁嘅~~

猪,你就系~~ 发表于 2008-12-3 12:41

回复 17楼 "遺失de美好】 的帖子

估计系

小愚儿 发表于 2008-12-3 13:02

话多系东十上班
页: [1] 2
查看完整版本: 见到类似花朵师兄。