zhudou 发表于 2008-12-11 14:28

影相

今日去影毕业证嘅相,排咗半个几钟,影就10秒搞掂!
头发唔准遮眉,要露耳仔,影遗照咩?!

Ike 发表于 2008-12-11 14:33

中国人就是多规举。。。

寻找位置噶纸鸢 发表于 2008-12-11 14:34

yi容

假猫 发表于 2008-12-11 14:55

现在才知道啊?

Rのver 发表于 2008-12-11 16:18



注意遗容遗表

话埋散担 发表于 2008-12-11 16:20

所以话去整个光头系岩既

畀心机 发表于 2008-12-11 16:26

甘LZ可以考虑以后用呢张相做遗照~

gdut_stu 发表于 2008-12-11 16:27

那你想照多久

木月十三 发表于 2008-12-11 16:42

难道你想排队十几秒照相半小时?

无法无天 发表于 2008-12-11 16:43

证件相啊!你以为生活照艺术照啊?够僵就影相时遮眉遮眼遮面…

漂流瓶 发表于 2008-12-11 16:55

我们18号

Tai 发表于 2008-12-11 17:35

学阿Sa啦笨

不再熬夜 发表于 2008-12-11 17:40

遗像

猪,你就系~~ 发表于 2008-12-11 18:38

通常对学校影相吾好太高要求…

风中飞扬的枫叶 发表于 2008-12-11 18:40

要照毕业相吗?还以为是明年四月份~
页: [1]
查看完整版本: 影相