littleonelittle 发表于 2008-12-11 23:29

原帖由 双子座 于 2008-12-11 23:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
点解无人陪我吹水 我陪你吹

双子座 发表于 2008-12-11 23:34

回复 41楼 littleonelittle 的帖子

火影308出了..睇完要训了
听晚

休闲小妖 发表于 2008-12-11 23:35

回复 42楼 双子座 的帖子

我睇珠光宝气

gdut_stu 发表于 2008-12-11 23:42

我睇BC

无法无天 发表于 2008-12-11 23:45

原帖由 双子座 于 2008-12-11 23:29 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
版主号D fp被锁定...我都无办法
同老管教主讲数,动之以情,晓之以理…必要时要生要死,挪起刀仔吉大比…甚至喊大喊杀喊救命

休闲小妖 发表于 2008-12-12 00:07

回复 44楼 gdut_stu 的帖子

你睇咩都甘BC噶啦

这个名字已注册 发表于 2008-12-12 00:17

路过……
页: 1 2 [3]
查看完整版本: 得闲就入嚟