zhudou 发表于 2008-12-12 18:58

回复 20楼 寻找位置噶纸鸢 的帖子

系有三乙……

朗笑天下~ 发表于 2008-12-12 19:00

听过很多班上同学搞笑的普通话版本:biggrin:

zhudou 发表于 2008-12-12 19:05

回复 22楼 朗笑天下~ 的帖子


以后天天说普通话……

盼盼 发表于 2008-12-12 19:10

回复 20楼 寻找位置噶纸鸢 的帖子

:time: 三甲之后就三乙

猪,你就系~~ 发表于 2008-12-12 19:30

又5过,我都叫你讲两句我听下点解甘搞笑噶拉

大笨狼 发表于 2008-12-12 19:32

LZ读:
四是四,十是十,十四是十四,四十是四十…………

比人听下。。~就系咩也问题啦。~~~

zhudou 发表于 2008-12-12 19:44

回复 25楼 猪,你就系~~ 的帖子

对住你讲唔出

zhudou 发表于 2008-12-12 19:46

其实我想问:三甲系咪真系好差吖?

伤枫悲秋 发表于 2008-12-12 19:50

回复 27楼 zhudou 的帖子

太打击我拉

zhudou 发表于 2008-12-12 20:03

回复 29楼 伤枫悲秋 的帖子


我错了

lyling 发表于 2008-12-12 20:04

DOUDOU努力咯

大飞猪 发表于 2008-12-12 20:05

回复 27楼 zhudou 的帖子

系唔系讲"你好靓女"呢句话呢~~


又或者~~你好醒目~~

盼盼 发表于 2008-12-12 20:06

回复 28楼 zhudou 的帖子

唯一听讲话得咗三甲嗰个係香港人

zhudou 发表于 2008-12-12 20:08

回复 31楼 lyling 的帖子

zhudou 发表于 2008-12-12 20:11

回复 33楼 盼盼 的帖子


受打击了……

zhudou 发表于 2008-12-12 20:14

回复 32楼 大飞猪 的帖子


系普通话~~~

阿爪 发表于 2008-12-12 20:18

我未听过LZ讲普通话……

zhangsj 发表于 2008-12-12 20:20

听多啲中央电台啦!有帮助啊!

佐伊 发表于 2008-12-12 20:22

日日听新闻联播准备下学期考的路过

zhudou 发表于 2008-12-12 20:33

回复 37楼 阿爪 的帖子

讲过!
只不过唔系同你讲~~~~
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 普通话