好晕。。。装系统真系好晕。。
重新分区。。。装VISTA.。。。好多补丁。。。好慢。。好多野重新装。。好乱。。
头晕了。。。 自杀一下!! 我特登入黎晕下噶 原帖由 后院居士 于 2008-12-12 21:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我特登入黎晕下噶 居士散下分啦。。 VISTA5好用 部机用唔起 VISTA
回复 跷跷板 花兜 的帖子
冇分啦~点解偶好似欠下好多分债甘噶~ 原帖由 猪,你就系~~ 于 2008-12-12 21:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifVISTA5好用 貌似几多野五支持。。 原帖由 猪,你就系~~ 于 2008-12-12 21:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
VISTA5好用 猪欣散分~~ 原帖由 大飞猪 于 2008-12-12 22:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
部机用唔起 VISTA 2G内存105文。。。 上次装了以后居然驱动不了 原帖由 晓曦 于 2008-12-12 22:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
上次装了以后居然驱动不了 有无感夸张。。。 偶只用仿VISTA桌面主题
页:
[1]