上次坐左次商务大巴5敢坐距了,呕s~~~
反而普通果d 5无甘辛苦~~~卧铺除外 你BC...商务大巴系最舒服得...服务又好... 原帖由 小YT@小YT 于 2008-12-12 22:50 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我G,某囡 某你个头...回屋几去吃牛腩咯!! 原帖由 chriszhu 于 2008-12-12 22:50 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你BC...商务大巴系最舒服得...服务又好...
但系对我来讲5系,我都5G点解上次呕得甘犀利
服务好,有特殊通道添 原帖由 chriszhu 于 2008-12-12 22:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
某你个头...回屋几去吃牛腩咯!!
你请~~~ 原帖由 小YT@小YT 于 2008-12-12 22:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
但系对我来讲5系,我都5G点解上次呕得甘犀利
服务好,有特殊通道添 ...丫鬟命... 原帖由 小YT@小YT 于 2008-12-12 22:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你请~~~ 好贵哇..请你一串咯..哈哈 原帖由 chriszhu 于 2008-12-12 22:54 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
...丫鬟命...
我宁愿走路 原帖由 chriszhu 于 2008-12-12 22:54 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好贵哇..请你一串咯..哈哈
妖~~~请完一串又一串甘噜 原帖由 小YT@小YT 于 2008-12-12 22:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
妖~~~请完一串又一串甘噜 好Y·D... 原帖由 小YT@小YT 于 2008-12-12 22:54 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我宁愿走路 同我妈差不多,......次次做屋企的车都吐....情愿坐公车....
回复 30楼 chriszhu 的帖子
如果我系距,情愿行路,继续围观 命5好,无计 原帖由 mistletoe 于 2008-12-12 22:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif如果我系距,情愿行路,继续围观 ....晕死.. 原帖由 小YT@小YT 于 2008-12-12 22:57 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
命5好,无计 行开呀..矛使在几伸..命好过我了.. 居然玩版聊:time: :kiss: 我居然听得明捏,殊呢人吖 原帖由 chriszhu 于 2008-12-12 22:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
行开呀..矛使在几伸..命好过我了..
我不知几想晒命
无得晒 矛,茂名人士也! 原帖由 小YT@小YT 于 2008-12-12 23:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我不知几想晒命
无得晒 好想回去吃汤粉...芬记饺子...糖水了.. 我都系喔:call: