今晚打边炉~~好饱哈~~
下午去左光孝寺上香祈福~~今晚翻黎有好朋友生日~~出去打边炉~~
真系好饱哈~~
今日问左朋友噶男朋友关于感情噶一些问题~~明白左好多~多谢晒你地
恩~~我会醒悟咯~~我五会再甘落去~~放心啦~~ 吃饱了找点事做,加分唔该 哦~~
边D感情问题啊
回复 板凳 长信不如短信 的帖子
总之就好大问题~~ :shy: 有neimu 围观neimu~~~ 整天都有neimu的啦~~ 好朋友生日快乐 吃饱了找点事做,加分唔该 2 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-13 20:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif吃饱了找点事做,加分唔该 2
版权费,唔该
回复 10楼 足迹 的帖子
今晚散分,记得去捋了 今晚我都系打边炉 和男朋友的那些事回复 13楼 C-47 的帖子
扣到你负资产~~在那里乱讲~~回复 14楼 多啦D梦 的帖子
你谂咗去边?回复 15楼 C-47 的帖子
同你捻噶五会系相同噶野~~ 感情问题。。。问人系冇用的要自己解决~
回复 16楼 多啦D梦 的帖子
我谂纯真嘅嘢,既然你谂嘅同我唔同,即系你谂埋晒果D唔纯真嘅嘢回复 17楼 夕阳如风 的帖子
当局者迷~~旁观者清~~回复 18楼 C-47 的帖子
你死埋一边啦~~
页:
[1]
2