hidefish 发表于 2008-12-13 22:57

回复 39楼 mistletoe 的帖子

上你PP

hidefish 发表于 2008-12-13 22:58

回复 40楼 型英帅靓郑 的帖子

你帅么?上PP么?再说吧

mistletoe 发表于 2008-12-13 22:58

回复 43楼 hidefish 的帖子

:mad: w我都冇份出去,点解要上我噶喔

最爱牛肉 发表于 2008-12-13 22:59

回复 39楼 mistletoe 的帖子

为什么要上PP!

hidefish 发表于 2008-12-13 23:00

回复 45楼 mistletoe 的帖子

哪那么多为什么!! 别啰嗦

mistletoe 发表于 2008-12-13 23:00

回复 46楼 最爱牛肉 的帖子

因为分享靓靓的心情嘛:hug:

风中飞扬的枫叶 发表于 2008-12-13 23:01

什么时候也请偶吃饭~

最爱牛肉 发表于 2008-12-13 23:02

回复 48楼 mistletoe 的帖子

心情真系几好喔! 因为后院,识得hidefish,岩岩睇到距空间噶相,好靓女喔!

hidefish 发表于 2008-12-13 23:09

回复 49楼 风中飞扬的枫叶 的帖子

过来吧,买单吧

hidefish 发表于 2008-12-13 23:10

回复 50楼 最爱牛肉 的帖子

我地几时出去约会啊

最爱牛肉 发表于 2008-12-13 23:12

回复 52楼 hidefish 的帖子

你话噶,下周咯! 你话事,听晒你噶啦!

小YT@小YT 发表于 2008-12-13 23:12

我来了

顶你个肺啊 发表于 2008-12-13 23:12

一餐小宵夜而已,不必客气啦小妞

hidefish 发表于 2008-12-13 23:13

回复 53楼 最爱牛肉 的帖子

好既,一于甘啦,我地周六晚出去啦

小YT@小YT 发表于 2008-12-13 23:13

舍友话个头吹得好好睇

hidefish 发表于 2008-12-13 23:13

回复 54楼 小YT@小YT 的帖子

TT来啦!!

hidefish 发表于 2008-12-13 23:14

回复 55楼 顶你个肺啊 的帖子

乱对号入座!!

hidefish 发表于 2008-12-13 23:14

回复 57楼 小YT@小YT 的帖子

我舍友都话我头发好睇

小YT@小YT 发表于 2008-12-13 23:15

原帖由 hidefish 于 2008-12-13 23:13 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
TT来啦!!
岩岩系度狂拍
听日训醒就变形了

小YT@小YT 发表于 2008-12-13 23:16

原帖由 hidefish 于 2008-12-13 23:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我舍友都话我头发好睇
介绍5错咧
下次又去帮衬距
页: 1 2 [3] 4 5 6 7
查看完整版本: 又见YYTT!!