EMMANUEL 发表于 2008-12-13 23:21

去南亭吃野无意中见到既。。。。

体到么

[ 本帖最后由 EMMANUEL 于 2008-12-13 23:23 编辑 ]

小YT@小YT 发表于 2008-12-13 23:23

即系点

小YT@小YT 发表于 2008-12-13 23:24

BC虫散分

小YT@小YT 发表于 2008-12-13 23:24

霸多几楼

gdut_stu 发表于 2008-12-13 23:24

停尸间。。。

jean1 发表于 2008-12-13 23:24

讲明小小啦

阿me 发表于 2008-12-13 23:25

甘唔清晰既

Ike 发表于 2008-12-13 23:25

睇到“工业”两字大字。。。

hidefish 发表于 2008-12-13 23:26

唔明,好耐无见,马爹利!

EMMANUEL 发表于 2008-12-13 23:27

广东工业大学既横幅比人罗左黎当围栏

不再熬夜 发表于 2008-12-13 23:31

朗笑天下~ 发表于 2008-12-13 23:31

好正常,见怪不怪

yytt 发表于 2008-12-13 23:31



本尊噶加比小YT喇

EMMANUEL 发表于 2008-12-13 23:32

中要系修单车铺 你地一D爱校之心都无

呆的别致 发表于 2008-12-13 23:32

有人散分

墨。 发表于 2008-12-13 23:43

好久不见楼主

迷糊 发表于 2008-12-13 23:49

我都要加分~~~

冯家老二 发表于 2008-12-13 23:50

EMMANUEL 发表于 2008-12-13 23:51

回复17 18#今日无分啦。。。。听日记得就补。。。

注定成仙 发表于 2008-12-13 23:52

我噶日都有见到,仲以为自己眼花

PS:楼主来南亭都不请我吃宵夜
页: [1] 2
查看完整版本: 去南亭吃野无意中见到既。。。。