chriszhu 发表于 2008-12-14 03:11

西班牙打比。。。

有无人睇呀?? 依家睇紧曼联!!

lyling 发表于 2008-12-14 03:15

无人。。。。。。。。。。。。。。。。路过。。。。。。。。。。。。。无视。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。我吧

寻找位置既纸鸢 发表于 2008-12-14 03:21

无睇

龙洞国际控股 发表于 2008-12-14 03:36

无体!

Ike 发表于 2008-12-14 03:42

点可以唔水呢。。。

小朱朱 发表于 2008-12-14 03:43

好多夜鬼。。。

假猫 发表于 2008-12-14 03:44

天朝话比我知道比分

小朱朱 发表于 2008-12-14 03:46

原帖由 假猫 于 2008-12-14 03:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
天朝话比我知道比分 睇紧华伦。。
页: [1]
查看完整版本: 西班牙打比。。。