回复 18楼 住18楼养的牛牛 的帖子
还记得我么 肥鸟加分回复 22楼 阿爪 的帖子
我不肥回复 24楼 £湮灭鸢尾★ 的帖子
还记得我么回复 25楼 阿爪 的帖子
上PP,我看看我有没有记错先回复 11楼 阿爪 的帖子
颠佬年年有,今年特别多 上班都系 ..系度挨时间.. .无野do ............................... 不过lz你今日好靓仔~ LS你真有眼光~ 原帖由 £湮灭鸢尾★ 于 2008-12-18 18:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif上PP,我看看我有没有记错先
去自暴睇啦~~ 多谢赞赏,我一向都甘有眼光~
回复 32楼 阿爪 的帖子
:lol: 我知道你叫BC爪,肥爪:lol: 你边度听来呢点完全无符合实际既称号噶??回复 35楼 阿爪 的帖子
:lol: 唔好意思,搞错左,你系超级BC大肥爪:lol: 呢次无错噶! 原帖由 阿爪 于 2008-12-18 18:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif来啦,唔使做啦~我养你
好感动~~
虽然我G你讲假的 有无人想包养啊? 我不是路过,我是来看戏的 页底