chriszhu 发表于 2008-12-18 17:16

原帖由 jean2 于 2008-12-18 17:13 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
30岁有咩问题啊 无问题。。死啦。。比你听到了!!!

chriszhu 发表于 2008-12-18 17:17

原帖由 jean2 于 2008-12-18 17:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


系你谂Y了 我知你咩人。。先念噶。。

Ike 发表于 2008-12-18 17:22

哦。真的有两只牛。。。

假猫 发表于 2008-12-18 17:26

恩~恩·~
很恩爱!

gdut_stu 发表于 2008-12-18 17:26

假牛

Tai 发表于 2008-12-18 17:29

咪以为你实版我就唔扣分!

扣你MJ噶分...

chriszhu 发表于 2008-12-18 18:13

原帖由 Tai 于 2008-12-18 17:29 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咪以为你实版我就唔扣分!

扣你MJ噶分...

占士大帝 发表于 2008-12-18 18:14

我净系想见牛ME

花兜 发表于 2008-12-18 18:20

原帖由 占士大帝 于 2008-12-18 18:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我净系想见牛ME 廉价出售牛ME照片!!!

朗笑天下~ 发表于 2008-12-18 18:45

LZ很无聊么?搞埋晒D标题党噶也,自己做斑竹都甘搞乱晒个市~~!为左比你将功补过,马上更换D真人PP。五系就在后院召集群起扣你分:smile:

Jokee 发表于 2008-12-18 18:45

TILL

注定成仙 发表于 2008-12-18 19:47

低价出售后院牛佬牛嫂PP

冯家老二 发表于 2008-12-18 20:29

原帖由 朗笑天下~ 于 2008-12-18 18:45 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LZ很无聊么?搞埋晒D标题党噶也,自己做斑竹都甘搞乱晒个市~~!为左比你将功补过,马上更换D真人PP。五系就在后院召集群起扣你分:smile:

闲话懒讲,直接同意并引用。

这个名字已注册 发表于 2008-12-18 22:06

路过……

足迹 发表于 2008-12-18 22:51

顶你啊,你也搞标题党.赶快上牛佬同牛嫂真人正面无码高清PP.

顶你个痘痘啊 发表于 2008-12-18 22:53

低价出售牛佬牛嫂PP

顶你个痘痘啊 发表于 2008-12-18 22:55

回复 55楼 足迹 的帖子

足迹回水

lqwwoainibama 发表于 2008-12-18 22:55

什么是牛

chriszhu 发表于 2008-12-18 23:54

难道。。。。这2个都不是牛???
页: 1 2 [3]
查看完整版本: 大家系米好想见下牛佬牛嫂的样呢。。??去pian!!!