kyd 发表于 2008-12-18 19:36

发帖纪念一下偶蓄了一个多月的羊咩须

乜X毕业证头像采集
    逼我剃嗻

留嚟保暖噶嘛

kyd 发表于 2008-12-18 19:36

沙发

Ike 发表于 2008-12-18 19:36

无PP嘅。。。

£湮灭鸢尾★ 发表于 2008-12-18 19:37

:lol: 唔该,上未剃之前既PP:lol:

猪,你就系~~ 发表于 2008-12-18 19:39

甘恐怖…

注定成仙 发表于 2008-12-18 19:41

觉得男生留须好样衰

miming 发表于 2008-12-18 19:41

原帖由 £湮灭鸢尾★ 于 2008-12-18 19:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:lol: 唔该,上未剃之前既PP:lol:
:lol: 唔该,上剃后既PP:lol:

kyd 发表于 2008-12-18 19:44

http://eby.cc/1/5471_1.jpg

请大家倒转嚟睇

Royce 发表于 2008-12-18 19:45

好样

£湮灭鸢尾★ 发表于 2008-12-18 19:45

kyd 发表于 2008-12-18 19:46

多谢

zhudou 发表于 2008-12-18 19:46

好难睇

Ike 发表于 2008-12-18 19:47

。。。。

kyd 发表于 2008-12-18 19:47

明明 是型

Ike 发表于 2008-12-18 19:48

能保暖么。。

kyd 发表于 2008-12-18 19:48

回复 15楼 Ike 的帖子

当然

Ike 发表于 2008-12-18 19:49

我觉得好搞嘢。。。

£湮灭鸢尾★ 发表于 2008-12-18 19:49

明显不能保暖

注定成仙 发表于 2008-12-18 19:50

Ike 发表于 2008-12-18 19:51

LZ想扮艺术家。。。
页: [1] 2 3
查看完整版本: 发帖纪念一下偶蓄了一个多月的羊咩须