kyd
发表于 2008-12-18 19:36
发帖纪念一下偶蓄了一个多月的羊咩须
乜X毕业证头像采集
逼我剃嗻
留嚟保暖噶嘛
kyd
发表于 2008-12-18 19:36
沙发
Ike
发表于 2008-12-18 19:36
无PP嘅。。。
£湮灭鸢尾★
发表于 2008-12-18 19:37
:lol: 唔该,上未剃之前既PP:lol:
猪,你就系~~
发表于 2008-12-18 19:39
甘恐怖…
注定成仙
发表于 2008-12-18 19:41
觉得男生留须好样衰
miming
发表于 2008-12-18 19:41
原帖由 £湮灭鸢尾★ 于 2008-12-18 19:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:lol: 唔该,上未剃之前既PP:lol:
:lol: 唔该,上剃后既PP:lol:
kyd
发表于 2008-12-18 19:44
http://eby.cc/1/5471_1.jpg
请大家倒转嚟睇
Royce
发表于 2008-12-18 19:45
好样
£湮灭鸢尾★
发表于 2008-12-18 19:45
kyd
发表于 2008-12-18 19:46
多谢
zhudou
发表于 2008-12-18 19:46
好难睇
Ike
发表于 2008-12-18 19:47
。。。。
kyd
发表于 2008-12-18 19:47
明明 是型
Ike
发表于 2008-12-18 19:48
能保暖么。。
kyd
发表于 2008-12-18 19:48
回复 15楼 Ike 的帖子
当然
Ike
发表于 2008-12-18 19:49
我觉得好搞嘢。。。
£湮灭鸢尾★
发表于 2008-12-18 19:49
明显不能保暖
注定成仙
发表于 2008-12-18 19:50
Ike
发表于 2008-12-18 19:51
LZ想扮艺术家。。。