lyling 发表于 2008-12-21 02:37

各位晚安,后院晚安,全世界晚安!

今晚真系饮多左,哈哈

系呢度我要感谢CCAV,感谢很多的某人,感谢深夜却依然战斗系水区第一线既淫民,大家好人好梦啦!

lyling 发表于 2008-12-21 02:37

欢迎加分,训喇

寻找位置既纸鸢 发表于 2008-12-21 02:40

训啦 不欢迎被加分

Ktion 发表于 2008-12-21 02:43

……晚安

C-47 发表于 2008-12-21 03:05

CCAV

Ike 发表于 2008-12-21 10:49

:huffy: 唔关我事。。。补番句:早晨。,。

五山的阿kane 发表于 2008-12-21 10:50


教主出来了
傻X

Ike 发表于 2008-12-21 10:52

傻X仲未起身吧。。

ふおげさぞ 发表于 2008-12-21 10:52

早晨……

Ike 发表于 2008-12-21 10:52

原帖由 ふおげさぞ 于 2008-12-21 10:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
早晨……


早晨。。。食完个饭我又去瞓了。。

ふおげさぞ 发表于 2008-12-21 11:10

回复 11楼 Ike 的帖子

   猪
页: [1]
查看完整版本: 各位晚安,后院晚安,全世界晚安!