一秒快门 发表于 2008-12-21 14:32

大学城边度打边炉平又正啊?

RT,tonight is the night!

icelazio 发表于 2008-12-21 14:34

宿舍最正

大树天下 发表于 2008-12-21 14:35

kenle 发表于 2008-12-21 14:35

同意SF

Ktion 发表于 2008-12-21 14:37

宿舍啊,可以一边看片一边吃

一秒快门 发表于 2008-12-21 14:47

宿舍好污七糟八啊。。。。食都无胃口,全部人都懒虫

一秒快门 发表于 2008-12-21 14:53

........楼上宿舍打边炉叫声我

不再熬夜 发表于 2008-12-21 14:54

寻晚喺宿舍2个人吃咗2个几钟,仲要只吃得一半!价钱又平!

lyling 发表于 2008-12-21 14:54

原帖由 Ktion 于 2008-12-21 14:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
宿舍啊,可以一边看片一边吃

邪恶

一秒快门 发表于 2008-12-21 15:00

原帖由 lyling 于 2008-12-21 14:54 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


邪恶

不一定是睇ABCD片吧

lyling 发表于 2008-12-21 15:02

回复 11楼 一秒快门 的帖子

你小看那BC的想法了

大树天下 发表于 2008-12-21 15:03

一秒快门 发表于 2008-12-21 15:04

额,距睇的是 A BC De 片!!!

一秒快门 发表于 2008-12-21 15:05

棵树讲得没错..back to the point...边度打边炉啊!!!唔系宿舍啊~~

lyling 发表于 2008-12-21 15:05

原帖由 一秒快门 于 2008-12-21 15:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
额,距睇的是 A BC De 片!!!

强淫啊

lyling 发表于 2008-12-21 15:06

回复 15楼 一秒快门 的帖子

绝对系宿舍最好玩啦,去外面唔爽

呆的别致 发表于 2008-12-21 15:06

预埋我一份最好

大树天下 发表于 2008-12-21 15:08

一秒快门 发表于 2008-12-21 15:11

SM个炉....阴功咯 .

Ktion 发表于 2008-12-21 15:12

回复 19楼 大树天下 的帖子

什么鞭呢?
牛鞭?
页: [1] 2
查看完整版本: 大学城边度打边炉平又正啊?