大学城边度打边炉平又正啊?
RT,tonight is the night! 宿舍最正 同意SF 宿舍啊,可以一边看片一边吃 宿舍好污七糟八啊。。。。食都无胃口,全部人都懒虫 ........楼上宿舍打边炉叫声我 寻晚喺宿舍2个人吃咗2个几钟,仲要只吃得一半!价钱又平! 原帖由 Ktion 于 2008-12-21 14:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif宿舍啊,可以一边看片一边吃
邪恶 原帖由 lyling 于 2008-12-21 14:54 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
邪恶
不一定是睇ABCD片吧
回复 11楼 一秒快门 的帖子
你小看那BC的想法了 额,距睇的是 A BC De 片!!! 棵树讲得没错..back to the point...边度打边炉啊!!!唔系宿舍啊~~ 原帖由 一秒快门 于 2008-12-21 15:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif额,距睇的是 A BC De 片!!!
强淫啊
回复 15楼 一秒快门 的帖子
绝对系宿舍最好玩啦,去外面唔爽 预埋我一份最好 SM个炉....阴功咯 .回复 19楼 大树天下 的帖子
什么鞭呢?牛鞭?
页:
[1]
2