花朵
发表于 2008-12-21 19:56
冬至~~~你地屋K晚餐有D乜也宋啊?
我地屋K今晚有鸡啦,有烧肉啦,有菜心啦,仲有莲藕猪肉汤。。。。。
长信不如短信
发表于 2008-12-21 19:57
等一下打电话回家问问
[ 本帖最后由 长信不如短信 于 2008-12-21 19:59 编辑 ]
大飞猪
发表于 2008-12-21 19:58
得汤圆~自己一个人唔想搞甘复杂
坏少爷
发表于 2008-12-21 19:59
今晚自己过节,加支200ML的可乐
cobe
发表于 2008-12-21 20:06
打紧边卢,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
以云之名
发表于 2008-12-21 20:07
打边炉
bluebread
发表于 2008-12-21 20:08
食饭堂青菜豆腐
00:00
发表于 2008-12-21 20:36
乜都无
cobe
发表于 2008-12-21 20:42
打完边卢上论坛,,,,
C-47
发表于 2008-12-21 20:42
在外面吃
樱桃子
发表于 2008-12-21 20:47
很丰盛
浅水潜水
发表于 2008-12-21 20:51
鸡,菜心,鱿鱼,咸鱼 没啦。。
hehepanpan
发表于 2008-12-21 20:55
鸡,花甲,烧肉,菜心,仲有一个汤,我屋企都煮左萝卜糕,中意食
hzlzone
发表于 2008-12-21 21:45
:time: 自己剩系整左D汤圆食。。。没咩送。。。
Ike
发表于 2008-12-21 21:48
今晚未番屋企唔知有咩餸食。。
注定成仙
发表于 2008-12-21 21:50
自己煮汤圆~
然后打边炉~
阿妈叫我今晚加餸~
话放假翻屋企煮餐好嘅比我~
冇当我lulu
发表于 2008-12-22 01:18
今晚一大班人打边炉~之后游走外环到广工正门那个主题公园放孔明灯
EMMANUEL
发表于 2008-12-22 02:03
打边炉
寻找位置既纸鸢
发表于 2008-12-22 02:47
中午楼下既过黎煮饭比大家吃..有鸡 菜唔丰盛
晚上返工...开始听距地讲有汤圆食除佐开始食佐两旧花生XXXXX唔知叫咩...
之后就食风亏我仲系去送汤丸俾人
Tai
发表于 2008-12-22 09:12
LZ有的,都有,还有牛白腩,焖鹅,生菜,笋...