花朵 发表于 2008-12-21 19:56

冬至~~~你地屋K晚餐有D乜也宋啊?

我地屋K今晚有鸡啦,有烧肉啦,有菜心啦,仲有莲藕猪肉汤。。。。。

长信不如短信 发表于 2008-12-21 19:57

等一下打电话回家问问

[ 本帖最后由 长信不如短信 于 2008-12-21 19:59 编辑 ]

大飞猪 发表于 2008-12-21 19:58

得汤圆~自己一个人唔想搞甘复杂

坏少爷 发表于 2008-12-21 19:59

今晚自己过节,加支200ML的可乐

cobe 发表于 2008-12-21 20:06

打紧边卢,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

以云之名 发表于 2008-12-21 20:07

打边炉

bluebread 发表于 2008-12-21 20:08

食饭堂青菜豆腐

00:00 发表于 2008-12-21 20:36

乜都无

cobe 发表于 2008-12-21 20:42

打完边卢上论坛,,,,

C-47 发表于 2008-12-21 20:42

在外面吃

樱桃子 发表于 2008-12-21 20:47

很丰盛

浅水潜水 发表于 2008-12-21 20:51

鸡,菜心,鱿鱼,咸鱼   没啦。。

hehepanpan 发表于 2008-12-21 20:55

鸡,花甲,烧肉,菜心,仲有一个汤,我屋企都煮左萝卜糕,中意食

hzlzone 发表于 2008-12-21 21:45

:time: 自己剩系整左D汤圆食。。。没咩送。。。

Ike 发表于 2008-12-21 21:48

今晚未番屋企唔知有咩餸食。。

注定成仙 发表于 2008-12-21 21:50

自己煮汤圆~
然后打边炉~
阿妈叫我今晚加餸~
话放假翻屋企煮餐好嘅比我~

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 01:18

今晚一大班人打边炉~之后游走外环到广工正门那个主题公园放孔明灯

EMMANUEL 发表于 2008-12-22 02:03

打边炉

寻找位置既纸鸢 发表于 2008-12-22 02:47

中午楼下既过黎煮饭比大家吃..有鸡 菜唔丰盛
晚上返工...开始听距地讲有汤圆食除佐开始食佐两旧花生XXXXX唔知叫咩...
之后就食风亏我仲系去送汤丸俾人

Tai 发表于 2008-12-22 09:12

LZ有的,都有,还有牛白腩,焖鹅,生菜,笋...
页: [1] 2
查看完整版本: 冬至~~~你地屋K晚餐有D乜也宋啊?