蓝色喷流 发表于 2008-12-22 18:21

甘趁人少少
我翻页咯

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 18:22

回复 37楼 jean1 的帖子

你又要

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 18:22

人咁少
我都系丿~

阿me 发表于 2008-12-22 18:22

甘冻 仲要去上个白痴选修
各位再见

"遺失de美好】 发表于 2008-12-22 18:23

原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-22 18:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
讲下点样可以增肥 首先每天保持愉快心情,前提要有可观嘅收入先可以保证心情愉快,然后每天都坐坐坐,不劳动,最后就不停食食食,我而家每餐食两碗饭,上次同仙佢地食饭都惊讶我食量

"遺失de美好】 发表于 2008-12-22 18:24

考试期间,边鬼个得闲灌水,我迟下又要通宵复习应付考试了

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 18:26

有考试真好~

休闲小妖 发表于 2008-12-22 18:27

围观楼主罢了

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 18:29

小玉夫人

"遺失de美好】 发表于 2008-12-22 18:30

原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-22 18:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有考试真好~ 我今个学期好懒,所以冇晒信心,好惊好惊,仲要买电脑时间同考试时间撞埋一起,逼我1月17号买电脑,26号就过年了,电脑会唔会涨价?

双子座 发表于 2008-12-22 18:30

围观n...唔知识唔识

kyd 发表于 2008-12-22 18:36

lulu

杯中水 发表于 2008-12-22 18:47

我还赖活着

鋈痕 发表于 2008-12-22 18:48

进来学习TQ技术

休闲小妖 发表于 2008-12-22 18:48

874LZ

lyling 发表于 2008-12-22 18:50

围观众人TQ

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 19:01

睇电视好过了

shengguowu 发表于 2008-12-22 19:09

严重怀疑LZ是我认识的某某人

myc 发表于 2008-12-22 19:10

请吃饭

冇当我lulu 发表于 2008-12-22 19:11

老m请么~
页: 1 2 [3] 4
查看完整版本: 嚟~嚟~嚟~开贴灌水~好耐冇版聊了~