C-47 发表于 2008-12-23 08:22

好Q冻啊

学人扮大只,着两件好薄嘅衫,一出街就后悔
好Q冻啊
公司里面依然好暖

C-47 发表于 2008-12-23 08:23

真系好冻

甜橙 发表于 2008-12-23 08:41

我都系着左两件衫,好鬼冻啊

倪允 发表于 2008-12-23 08:45

Tai 发表于 2008-12-23 09:03

今日真系有D冻

00:00 发表于 2008-12-23 11:37

睇多D片就5冻啦

邪433 发表于 2008-12-23 13:13

d风好冻,吹过来
页: [1]
查看完整版本: 好Q冻啊