(-.-)游謉 发表于 2008-12-23 20:28

討伐SM All Pig

遮係咁,雖然事情已經發生了三年

但你唔好以爲過咗三年就唔使還錢

雖然唔多,係三舊水,但當年你向我借嘅時候,你講過你會還

而傢你發咗達了,係咪應該還錢呢?

原帖:https://www.gdutbbs.com/viewthread.php?tid=49287&highlight=smallpig

吊儿郎当 发表于 2008-12-23 20:29

占楼观戏

jean2 发表于 2008-12-23 20:30

:shy: 过夜数

smallpig 发表于 2008-12-23 20:31

关键字我要   

(-.-)游謉 发表于 2008-12-23 20:32

還錢啊,俾翻三舊水嚟過年都好

Ktion 发表于 2008-12-23 20:32

佩服LZ的记性

大飞猪 发表于 2008-12-23 20:32

回复 跷跷板 smallpig 的帖子

我对你了你ID三次。。。终于确定LZ讲的系你

smallpig 发表于 2008-12-23 20:33

原帖由 大飞猪 于 2008-12-23 20:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我对你了你ID三次。。。终于确定LZ讲的系你

辛苦了

smallpig 发表于 2008-12-23 20:33

原帖由 (-.-)游謉 于 2008-12-23 20:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
還錢啊,俾翻三舊水嚟過年都好

BS挖坟

iptton 发表于 2008-12-23 20:34

TQ?

sasalin 发表于 2008-12-23 20:34

抓把刀过去......换钱啊~~~~

keyo 发表于 2008-12-23 20:35

虽然你系个出色既男淫~

myc 发表于 2008-12-23 20:35

3年后的抄作么

(-.-)游謉 发表于 2008-12-23 20:37

三舊水唔係錢啊,三舊水容易啊?

佢工資係我生活費嘅6倍,係咪應該還錢

唔通我真係要訓街啊

大飞猪 发表于 2008-12-23 20:38

3年线的300蚊好多噶~~学生的生活费冇甘多噶

(-.-)游謉 发表于 2008-12-23 20:39

原帖由 大飞猪 于 2008-12-23 20:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
3年线的300蚊好多噶~~学生的生活费冇甘多噶
好人終于出現了

iptton 发表于 2008-12-23 20:40

原帖由 myc 于 2008-12-23 20:35 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
3年后的抄作么
发张讨3000的,30年后再翻出来炒

smallpig 发表于 2008-12-23 20:42

唉,天苍苍,野茫茫,风吹草低先牛羊

icelazio 发表于 2008-12-23 20:43

好大火气

大飞猪 发表于 2008-12-23 20:44

我一般欠人钱,会好唔安心,就算10蚊都系甘

[ 本帖最后由 大飞猪 于 2008-12-23 20:46 编辑 ]
页: [1] 2 3
查看完整版本: 討伐SM All Pig