討伐SM All Pig
遮係咁,雖然事情已經發生了三年但你唔好以爲過咗三年就唔使還錢
雖然唔多,係三舊水,但當年你向我借嘅時候,你講過你會還
而傢你發咗達了,係咪應該還錢呢?
原帖:https://www.gdutbbs.com/viewthread.php?tid=49287&highlight=smallpig 占楼观戏 :shy: 过夜数 关键字我要 還錢啊,俾翻三舊水嚟過年都好 佩服LZ的记性
回复 跷跷板 smallpig 的帖子
我对你了你ID三次。。。终于确定LZ讲的系你 原帖由 大飞猪 于 2008-12-23 20:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我对你了你ID三次。。。终于确定LZ讲的系你
辛苦了 原帖由 (-.-)游謉 于 2008-12-23 20:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
還錢啊,俾翻三舊水嚟過年都好
BS挖坟 TQ? 抓把刀过去......换钱啊~~~~ 虽然你系个出色既男淫~ 3年后的抄作么 三舊水唔係錢啊,三舊水容易啊?
佢工資係我生活費嘅6倍,係咪應該還錢
唔通我真係要訓街啊 3年线的300蚊好多噶~~学生的生活费冇甘多噶 原帖由 大飞猪 于 2008-12-23 20:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
3年线的300蚊好多噶~~学生的生活费冇甘多噶
好人終于出現了 原帖由 myc 于 2008-12-23 20:35 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
3年后的抄作么
发张讨3000的,30年后再翻出来炒 唉,天苍苍,野茫茫,风吹草低先牛羊 好大火气 我一般欠人钱,会好唔安心,就算10蚊都系甘
[ 本帖最后由 大飞猪 于 2008-12-23 20:46 编辑 ]