静雨听风 发表于 2008-12-26 23:23

各位广工靓仔入来

请问你们是用什么网络播放器看赛事直播的,有哪些是好些的,AD用户。
谢谢啦。。

EMMANUEL 发表于 2008-12-26 23:27

我黎体靓仔既

傻猪0m0 发表于 2008-12-26 23:27

我係来俾靓仔睇嘅

静雨听风 发表于 2008-12-26 23:29

我一直都认为广工既男仔都系几好,出边果地传闻我都5信,我只系信自己既感觉噶。

大树天下 发表于 2008-12-26 23:29

木月十二 发表于 2008-12-26 23:31

回复 楼主 静雨听风 的帖子

看你看什么类型比赛,你上网搜索“直播吧”入面好多赛事直播,各种类型的播放器都有,我个人感觉SOPCAST比较畅顺,体CCTV的话,不过最近好像有点问题!!经常出现“视频没信号”的故障

大树天下 发表于 2008-12-26 23:34

浅水潜水 发表于 2008-12-26 23:42

我系来俾靓仔睇噶

ahlpy 发表于 2008-12-26 23:43

纯粹路过

这个名字已注册 发表于 2008-12-26 23:45

因为系靓仔呢个词,我净系黎做一下引体向上

静雨听风 发表于 2008-12-26 23:45

一齐睇靓仔。。。

不再熬夜 发表于 2008-12-26 23:46

用校园网嘅飘过

lyling 发表于 2008-12-26 23:53

继续出现下

小虾米 发表于 2008-12-26 23:57

去直播吧http://www.zhibo8.com/

小虾米 发表于 2008-12-26 23:58

顺便说声,我都系嚟睇靓仔的

KaST 发表于 2008-12-26 23:59

pps几清晰~~··
直播吧。。。。。。

阿me 发表于 2008-12-26 23:59

我又来睇靓仔

小虾米 发表于 2008-12-27 00:01

UUSEE还可以, SOPCAST最近好像差了

静雨听风 发表于 2008-12-27 00:19

多谢各位,广工人,全部都唔会话丑啦。
全后院晚安。

ふおげさぞ 发表于 2008-12-27 00:23

回复 13楼 lyling 的帖子

我也出现下……
页: [1] 2
查看完整版本: 各位广工靓仔入来