静雨听风
发表于 2008-12-26 23:23
各位广工靓仔入来
请问你们是用什么网络播放器看赛事直播的,有哪些是好些的,AD用户。
谢谢啦。。
EMMANUEL
发表于 2008-12-26 23:27
我黎体靓仔既
傻猪0m0
发表于 2008-12-26 23:27
我係来俾靓仔睇嘅
静雨听风
发表于 2008-12-26 23:29
我一直都认为广工既男仔都系几好,出边果地传闻我都5信,我只系信自己既感觉噶。
大树天下
发表于 2008-12-26 23:29
木月十二
发表于 2008-12-26 23:31
回复 楼主 静雨听风 的帖子
看你看什么类型比赛,你上网搜索“直播吧”入面好多赛事直播,各种类型的播放器都有,我个人感觉SOPCAST比较畅顺,体CCTV的话,不过最近好像有点问题!!经常出现“视频没信号”的故障
大树天下
发表于 2008-12-26 23:34
浅水潜水
发表于 2008-12-26 23:42
我系来俾靓仔睇噶
ahlpy
发表于 2008-12-26 23:43
纯粹路过
这个名字已注册
发表于 2008-12-26 23:45
因为系靓仔呢个词,我净系黎做一下引体向上
静雨听风
发表于 2008-12-26 23:45
一齐睇靓仔。。。
不再熬夜
发表于 2008-12-26 23:46
用校园网嘅飘过
lyling
发表于 2008-12-26 23:53
继续出现下
小虾米
发表于 2008-12-26 23:57
去直播吧http://www.zhibo8.com/
小虾米
发表于 2008-12-26 23:58
顺便说声,我都系嚟睇靓仔的
KaST
发表于 2008-12-26 23:59
pps几清晰~~··
直播吧。。。。。。
阿me
发表于 2008-12-26 23:59
我又来睇靓仔
小虾米
发表于 2008-12-27 00:01
UUSEE还可以, SOPCAST最近好像差了
静雨听风
发表于 2008-12-27 00:19
多谢各位,广工人,全部都唔会话丑啦。
全后院晚安。
ふおげさぞ
发表于 2008-12-27 00:23
回复 13楼 lyling 的帖子
我也出现下……