吊儿郎当 发表于 2008-12-29 12:47

可怜的芒果 发表于 2008-12-29 14:56

竟然5留沙发比我坐,衰人

姿娘仔 发表于 2008-12-29 17:44

制药佬师胸。。。。。

广工制药佬 发表于 2008-12-29 17:44

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-29 12:46 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

可怜既师兄......比心机加油啊.......不过..貌似我个师姐已经翻咗屋企,等实习期到就翻学校集中..貌似系28放到3号.. 我地都系甘放假,不过翻唔到屋企住,太远啦!~

广工制药佬 发表于 2008-12-29 17:44

原帖由 姿娘仔 于 2008-12-29 17:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
制药佬师胸。。。。。 师弟,你好

可怜的芒果 发表于 2008-12-29 17:45

制药佬师胸。。。。。

广工制药佬 发表于 2008-12-29 17:47

原帖由 可怜的芒果 于 2008-12-29 17:45 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
制药佬师胸。。。。。 啊?

姿娘仔 发表于 2008-12-29 18:11

加分。。。。

烂耳朵 发表于 2008-12-29 19:47

我也是课程设计,所以有空玩蒸友
页: 1 [2]
查看完整版本: 囧囧囧!