可怜既师兄......比心机加油啊.......不过..貌似我个师姐已经翻咗屋企,等实习期到就翻学校集中..貌似系28放到3号.. 我地都系甘放假,不过翻唔到屋企住,太远啦!~ 原帖由 姿娘仔 于 2008-12-29 17:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
制药佬师胸。。。。。 师弟,你好 制药佬师胸。。。。。 原帖由 可怜的芒果 于 2008-12-29 17:45 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
制药佬师胸。。。。。 啊? 加分。。。。 我也是课程设计,所以有空玩蒸友
页:
1
[2]