来啦,BS我啦~
我有罪,我睇紧08新版**……不过从本质来讲,我系好纯真既 本質早就已經玷污了 5知乜树 俾人和谐左……系金并瓦木每
回复 跷跷板 阿爪 的帖子
还是不知道 shit!你地点可以甘快噶?2L3L拉出去TJJTDS 你都叫纯真,甘寒MM米叫清纯 原帖由 伤枫悲秋 于 2009-1-2 18:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你都叫纯真,甘寒MM米叫清纯
两个一样纯真同清纯 偶甘日都体左新片《叶问》。。。
甄子丹好帅啊。。。 LZ傻噶。。 唔知你又发咩姣
回复 10楼 休闲小虾米 的帖子
你几时觉得LZ正常过?回复 12楼 伤枫悲秋 的帖子
嗯嗯,所以同你好衬 金 瓶 梅,好看啊回复 13楼 休闲小虾米 的帖子
好明显我正常好多 原帖由 hzlzone 于 2009-1-2 20:06 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif偶甘日都体左新片《叶问》。。。
甄子丹好帅啊。。。
我都觉得吖
比叶文打死左果个日本佬仲加靓仔
回复 15楼 伤枫悲秋 的帖子
所以系你同肥爪好衬而5系肥爪同你好衬回复 17楼 休闲小虾米 的帖子
好明显我聪明过距回复 17楼 休闲小虾米 的帖子
有咩区别?回复 19楼 休闲小妖 的帖子
我聪明好多
页:
[1]
2