阿爪 发表于 2009-1-2 18:41

来啦,BS我啦~

我有罪,我睇紧08新版**……
不过从本质来讲,我系好纯真既

(-.-)游謉 发表于 2009-1-2 18:42

本質早就已經玷污了

ふおげさぞ 发表于 2009-1-2 18:42

5知乜树

阿爪 发表于 2009-1-2 18:42

俾人和谐左……系金并瓦木每

ふおげさぞ 发表于 2009-1-2 18:43

回复 跷跷板 阿爪 的帖子

还是不知道

阿爪 发表于 2009-1-2 18:43

shit!你地点可以甘快噶?2L3L拉出去TJJTDS

伤枫悲秋 发表于 2009-1-2 18:44

你都叫纯真,甘寒MM米叫清纯

坏少爷 发表于 2009-1-2 18:52

原帖由 伤枫悲秋 于 2009-1-2 18:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你都叫纯真,甘寒MM米叫清纯
两个一样纯真同清纯

hzlzone 发表于 2009-1-2 20:06

偶甘日都体左新片《叶问》。。。
甄子丹好帅啊。。。

休闲小虾米 发表于 2009-1-2 21:30

LZ傻噶。。

休闲小妖 发表于 2009-1-2 21:40

唔知你又发咩姣

伤枫悲秋 发表于 2009-1-2 21:40

回复 10楼 休闲小虾米 的帖子

你几时觉得LZ正常过?

休闲小虾米 发表于 2009-1-2 21:41

回复 12楼 伤枫悲秋 的帖子

嗯嗯,所以同你好衬

我很帅 发表于 2009-1-2 21:43

金 瓶 梅,好看啊

伤枫悲秋 发表于 2009-1-2 21:45

回复 13楼 休闲小虾米 的帖子

好明显我正常好多

爱上...玩 发表于 2009-1-2 21:48

原帖由 hzlzone 于 2009-1-2 20:06 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
偶甘日都体左新片《叶问》。。。
甄子丹好帅啊。。。
我都觉得吖

比叶文打死左果个日本佬仲加靓仔

休闲小虾米 发表于 2009-1-2 21:51

回复 15楼 伤枫悲秋 的帖子

所以系你同肥爪好衬而5系肥爪同你好衬

伤枫悲秋 发表于 2009-1-2 21:52

回复 17楼 休闲小虾米 的帖子

好明显我聪明过距

休闲小妖 发表于 2009-1-2 21:53

回复 17楼 休闲小虾米 的帖子

有咩区别?

伤枫悲秋 发表于 2009-1-2 21:59

回复 19楼 休闲小妖 的帖子

我聪明好多
页: [1] 2
查看完整版本: 来啦,BS我啦~