chriszhu
发表于 2009-1-3 00:28
今晚就巨一个。。还有个女司仪。。五靓的。。就着红色短裙!!
chriszhu
发表于 2009-1-3 00:29
原帖由 注定成仙 于 2009-1-2 23:46 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好明示我乱UP的喇 欺骗我感情。。。个头像系米暗示你同猩猩哥哥呀?
♂华仔♀
发表于 2009-1-3 10:17
不关我事,继续复习!
风菲^_^雪舞
发表于 2009-1-3 11:45
冇得去·······的路过~~~~~~~~
我叫黄瓜,谢谢
发表于 2009-1-3 13:13
不知道。