学人FY
好在呢边噶水几时都系锦样噶温度,绝对零度
超低能劲搞笑~~~~
原帖由 这个名字已注册 于 2009-1-2 23:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好在呢边噶水几时都系锦样噶温度,绝对零度 阿黄系边度做?
...我果然冇话错..未见过甘蠢既人
原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
啊啊啊啊啊啊 啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊
我不用活了!
电饭煲又未按制!
唔洗活啦!
恭喜。。我等埋你一起冲啦~~
原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-1-2 23:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
...我果然冇话错..未见过甘蠢既人 猪呀哇。。
我对自己无言!
八度的温度,冲冻水应该很好玩
原帖由 吉穿春子 于 2009-1-2 23:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
八度的温度,冲冻水应该很好玩 试下咯!!!
弱弱地问。。。电热棒没有开关的吧?
我系话电饭煲!
电热棒系插电插得唔够稳
原帖由 chriszhu 于 2009-1-2 23:31 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
弱弱地问。。。电热棒没有开关的吧?
吖猪..我发觉吖猫同既蠢有得比..两个人都蠢到七彩..
一脚放晕你地!
原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-1-2 23:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
吖猪..我发觉吖猫同既蠢有得比..两个人都蠢到七彩.. 感串你。。。:kiss:
我系陈述紧一个事实者..
原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
一脚放晕你地! 关我事么?
个个都唔系好人
全部系坏人
原帖由 ccrozhou88 于 2009-1-2 23:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
个个都唔系好人
全部系坏人 黎。。。哥哥带你去睇金鱼!!
请留意我个昵称下面既2个字...佢陈述咗我既特征..