彷如隔世
自从09年1月开始,我就冇乜上过后院了简直觉得自己好似几个世纪冇上后院咁
好了,今个星期考试期间,更加少时间,唔会上后院
所以,下个星期见
嗯,利用好公司资源,打印晒D考试复习资料,丿 记得提我要复习。。。。记得提我唔好上网要认真看书,记得提我。。。 不送 我这两个月上来过的时间不超过5小时! 考完的路过 留多句,注意,我已经系财主 财主有咩权利,我都未知... 原帖由 广工仔仔 于 2009-1-5 19:07 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
财主有咩权利,我都未知...
版主大晒啊,想欺压财主啊 楼主你要乖,快快去睇书复习 肥魂因住肥 很好,有楼主密码
页:
[1]