"遺失de美好】 发表于 2009-1-5 19:01

彷如隔世

自从09年1月开始,我就冇乜上过后院了
简直觉得自己好似几个世纪冇上后院咁
好了,今个星期考试期间,更加少时间,唔会上后院
所以,下个星期见
嗯,利用好公司资源,打印晒D考试复习资料,丿

"遺失de美好】 发表于 2009-1-5 19:04

记得提我要复习。。。。记得提我唔好上网要认真看书,记得提我。。。

ふおげさぞ 发表于 2009-1-5 19:05

不送

丫ubi 发表于 2009-1-5 19:05

我这两个月上来过的时间不超过5小时!

鱼水//人岸 发表于 2009-1-5 19:06

考完的路过

"遺失de美好】 发表于 2009-1-5 19:06

留多句,注意,我已经系财主

广工仔仔 发表于 2009-1-5 19:07

财主有咩权利,我都未知...

"遺失de美好】 发表于 2009-1-5 19:08

原帖由 广工仔仔 于 2009-1-5 19:07 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
财主有咩权利,我都未知...
版主大晒啊,想欺压财主啊

littleonelittle 发表于 2009-1-5 19:11

楼主你要乖,快快去睇书复习

Tai 发表于 2009-1-5 19:13

肥魂因住肥

不得不帅 发表于 2009-1-5 19:14

很好,有楼主密码
页: [1]
查看完整版本: 彷如隔世