顶你条肥肠 发表于 2009-1-5 22:01

卖广告:hug:

顶你条肥肠 发表于 2009-1-5 22:01

:hug: 再度连帖FY

朗笑天下~ 发表于 2009-1-5 22:02

学校比奸人坚仲要奸~~~

kyd 发表于 2009-1-5 22:03

其实有冇得查噶咧

阿me 发表于 2009-1-5 22:12

岩啦,我地3个人一个月用150,比例正确

[ 本帖最后由 阿me 于 2009-1-5 22:37 编辑 ]

小愚儿 发表于 2009-1-5 22:12

回复 25楼 阿me 的帖子

你地甘岩,不如结婚啦

甜橙 发表于 2009-1-5 22:13

我还没交过电费

keyo 发表于 2009-1-5 22:22

:kiss: :kiss: :kiss:

阿me 发表于 2009-1-5 22:37

回复 26楼 小愚儿 的帖子

事实系事实,爱情系现实

小愚儿 发表于 2009-1-5 22:39

原帖由 阿me 于 2009-1-5 22:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
事实系事实,爱情系现实
你冇车冇楼冇番狗 做乜要拖我手

阿me 发表于 2009-1-5 22:50

回复 30楼 小愚儿 的帖子

果然有听歌~·

小愚儿 发表于 2009-1-5 22:51

FAMA,音乐大亨

zilinten 发表于 2009-1-6 00:16

一个月交一百块钱

Shales 发表于 2009-1-6 00:32

我×。。有这种事~~

爱上...玩 发表于 2009-1-6 00:33

牛仔

古墓霉魅 发表于 2009-1-6 01:10

大学三年只交过60蚊(4个人)

cactusrabbit 发表于 2009-1-6 02:58

我宿舍仍然不用交电费,真的好想去交费啊

米鸣 发表于 2009-1-6 08:06

原帖由 顶你条肥肠 于 2009-1-5 21:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:hug: 4年大学就大二教过几十蚊电费
JUST引用

benluyu 发表于 2009-1-6 10:03

以前用的。同你慢慢计。热水都系,今学期充得特别多的热水钱

轻水惜寒 发表于 2009-1-6 13:01

通宵狂下载AV片
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 今期用电好快