回复 20楼 大飞猪 的帖子
你甘天资聪敏,沟到SR你都已经万幸,5好甘花心啦回复 14楼 伤枫悲秋 的帖子
查实我一直都想知道的只有“好搞笑的野”你回答很多次都没有我想要的答案
回复 22楼 大飞猪 的帖子
乜你仲有形象可言咩回复 25楼 双子座 的帖子
Q我回复 21楼 伤枫悲秋 的帖子
甘就训啦···长命功夫长命做····回复 23楼 多啦D梦 的帖子
梦到你返左屋企回复 28楼 多啦D梦 的帖子
训啦,晚安,听日加油回复 30楼 大飞猪 的帖子
17号朝早11:40分噶车·······回复 29楼 大飞猪 的帖子
你无机会转型啦,安心同你家SR终老啦回复 31楼 伤枫悲秋 的帖子
晚安~~~~嘻嘻~~~! 全世界晚安 其实讲的真的唔系我~~。。系阿爪来噶~ 这么快说晚安 无办法,涯左几晚夜,搞到胃痛
回复 36楼 伤枫悲秋 的帖子
咁你快D去休息吧 蠢猪。。。 阿边个边个
页:
1
[2]