icelazio 发表于 2009-1-15 22:18

今日系柜员机度取佐张疑似HD90噶RMB

RT
系东区工行果部ATM拿噶,差点吓佐我一跳
仔细一睇,原来系HB90噶
即刻过南区超市脱手,结果又一旧水唔佐
昨晚宿舍断电,今朝又唔记得拿锁匙就出门结果还楼下差D裸奔去东五借锁匙

小愚儿 发表于 2009-1-15 22:22

上PP说话

icelazio 发表于 2009-1-15 22:23

回复 沙发 小愚儿 的帖子

已经送去宏城超市,唔记得留低PP,失策

小虾米 发表于 2009-1-15 22:28

HB无问题噶~~

小愚儿 发表于 2009-1-15 22:29

SB有问题

双子座 发表于 2009-1-15 22:30

以后再有疑似的RMB就送到我这里吧

这个名字已注册 发表于 2009-1-15 23:38

:time:眼花要看医生

T┇┭I①④ 发表于 2009-1-18 00:25

HB90````

Royce 发表于 2009-1-18 02:53

有无甘多,边个记得晒

管家仔 发表于 2009-1-18 04:38

用到就得

草追星 发表于 2009-1-18 10:07

寻日我都拿到一张HB开头既100蚊。。虽然已经系旧钱,都系即刻用左。。
真系有恐惧症了。。
页: [1]
查看完整版本: 今日系柜员机度取佐张疑似HD90噶RMB