回复 40楼 大飞猪 的帖子
你肯定系从火星离噶,要全地球一齐胃痛回复 42楼 伤枫悲秋 的帖子
张图拍得甘靓系人都以为网上下载的啦~~山清水秀~~
回复 34楼 双子座 的帖子
点解无大比噶? 原帖由 大飞猪 于 2009-1-18 13:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你好劲啊~~
只人比你收埋~
原来系呢张图~~开头以为系丸子网上下载落来噶
我唔系用只嚟做单位噶,系用 个 做单位噶~~
回复 35楼 小吻 的帖子
我中意有山的地方多D。。回复 45楼 樱桃小蝎子 的帖子
唔好意啦~~我噶广州话系半桶水噶....回复 47楼 大飞猪 的帖子
唔紧要~~小飞猪系你MJ?回复 35楼 小吻 的帖子
就在流花湖公园咋~~~睇见个景就想去行回复 48楼 樱桃小蝎子 的帖子
唔系啊~~点解甘问噶回复 47楼 大飞猪 的帖子
你系边度人?回复 50楼 大飞猪 的帖子
见同你个ID名咁相似 问下嗟~~ 原帖由 大飞猪 于 2009-1-18 13:29 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif张图拍得甘靓系人都以为网上下载的啦~~
山清水秀~~
现实张图系冇咁靓嘅,调咗色调咋
回复 53楼 樱桃小蝎子 的帖子
原来你系度厄人!!!!回复 54楼 休闲小虾米 的帖子
呃你个头回复 53楼 樱桃小蝎子 的帖子
好强的PS回复 56楼 双子座 的帖子
我唔识PS回复 53楼 樱桃小蝎子 的帖子
甘个人呢?都系你P上去噶?回复 58楼 大飞猪 的帖子
都话我唔识PS咯不是 原图系咁嘅,不过人就遮住佢算了