小吻 发表于 2009-1-18 16:01

回复 19楼 小愚儿 的帖子

甘你去搽啦~~~手仔好紧要

小愚儿 发表于 2009-1-18 16:02

回复 22楼 小吻 的帖子

润肤霜搽手得唔 得?:mad:

双子座 发表于 2009-1-18 16:02

原帖由 小吻 于 2009-1-18 15:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有无搽cream?天气好干燥
嘿嘿,我对手好水嫩,唔使搽
翻到屋企我家姐见到我对手同对脚保养得咁好都羡慕

我的保养秘诀就是唔用护肤品,纯天然的

小吻 发表于 2009-1-18 16:03

回复 23楼 小愚儿 的帖子

只要你觉得搽上去滋润就得啦~~

手仔唔滑,会无人拖噶

小愚儿 发表于 2009-1-18 16:04

回复 25楼 小吻 的帖子

唔 怪得之,甘大个仔都无人拖我手,原来我未搽润肤霜:mad:

小吻 发表于 2009-1-18 16:04

回复 24楼 双子座 的帖子

羡慕你啦~~~我都要搽~~

不过我手仔都几滑

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-1-18 16:04

原帖由 小吻 于 2009-1-18 15:33 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘难为你,甘你企啦~~~

原帖由 zhudou 于 2009-1-18 15:34 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
:lol: 趴住都得

人性化少少 唔该

小吻 发表于 2009-1-18 16:05

回复 26楼 小愚儿 的帖子

来来来,小吻拖你~~`

小吻 发表于 2009-1-18 16:05

回复 28楼 寻找位置既纸鸢 的帖子

对你太好,太便宜你啦~~~

小愚儿 发表于 2009-1-18 16:06

原帖由 小吻 于 2009-1-18 16:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
来来来,小吻拖你~~`
真咖?太感动了我:mad:

小吻 发表于 2009-1-18 16:08

回复 31楼 小愚儿 的帖子

小吻唔讲大话噶

小愚儿 发表于 2009-1-18 16:09

回复 32楼 小吻 的帖子

你系专感动人既MJ:mad:

双子座 发表于 2009-1-18 16:09

回复 27楼 小吻 的帖子

但,唔知点解,玩手机会搞到对手同部手机都好油

双子座 发表于 2009-1-18 16:11

原帖由 小愚儿 于 2009-1-18 16:09 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你系专感动人既MJ:mad:
我讲个neimu你听

小吻 发表于 2009-1-18 16:11

回复 34楼 双子座 的帖子

甘恐怖噶~~~甘你远离我 ~~~

双子座 发表于 2009-1-18 16:13

原帖由 小吻 于 2009-1-18 16:11 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘恐怖噶~~~甘你远离我 ~~~

咁我唔玩手机

都是手机惹得祸

小愚儿 发表于 2009-1-18 16:16

回复 35楼 双子座 的帖子

讲啦:mad:

双子座 发表于 2009-1-18 16:17

回复 38楼 小愚儿 的帖子

话明系neimu,梗系唔可以当住咁多人面讲出来

小愚儿 发表于 2009-1-18 16:18

回复 39楼 双子座 的帖子

甘你PM我啦:mad:

双子座 发表于 2009-1-18 16:23

原帖由 小愚儿 于 2009-1-18 16:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘你PM我啦:mad:
请看主题内容
页: 1 [2] 3
查看完整版本: neimu