回复 19楼 小愚儿 的帖子
甘你去搽啦~~~手仔好紧要回复 22楼 小吻 的帖子
润肤霜搽手得唔 得?:mad: 原帖由 小吻 于 2009-1-18 15:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif有无搽cream?天气好干燥
嘿嘿,我对手好水嫩,唔使搽
翻到屋企我家姐见到我对手同对脚保养得咁好都羡慕
我的保养秘诀就是唔用护肤品,纯天然的
回复 23楼 小愚儿 的帖子
只要你觉得搽上去滋润就得啦~~手仔唔滑,会无人拖噶
回复 25楼 小吻 的帖子
唔 怪得之,甘大个仔都无人拖我手,原来我未搽润肤霜:mad:回复 24楼 双子座 的帖子
羡慕你啦~~~我都要搽~~不过我手仔都几滑 原帖由 小吻 于 2009-1-18 15:33 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘难为你,甘你企啦~~~
原帖由 zhudou 于 2009-1-18 15:34 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
:lol: 趴住都得
人性化少少 唔该
回复 26楼 小愚儿 的帖子
来来来,小吻拖你~~`回复 28楼 寻找位置既纸鸢 的帖子
对你太好,太便宜你啦~~~ 原帖由 小吻 于 2009-1-18 16:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif来来来,小吻拖你~~`
真咖?太感动了我:mad:
回复 31楼 小愚儿 的帖子
小吻唔讲大话噶回复 32楼 小吻 的帖子
你系专感动人既MJ:mad:回复 27楼 小吻 的帖子
但,唔知点解,玩手机会搞到对手同部手机都好油 原帖由 小愚儿 于 2009-1-18 16:09 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你系专感动人既MJ:mad:
我讲个neimu你听
回复 34楼 双子座 的帖子
甘恐怖噶~~~甘你远离我 ~~~ 原帖由 小吻 于 2009-1-18 16:11 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif甘恐怖噶~~~甘你远离我 ~~~
咁我唔玩手机
都是手机惹得祸
回复 35楼 双子座 的帖子
讲啦:mad:回复 38楼 小愚儿 的帖子
话明系neimu,梗系唔可以当住咁多人面讲出来回复 39楼 双子座 的帖子
甘你PM我啦:mad: 原帖由 小愚儿 于 2009-1-18 16:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif甘你PM我啦:mad:
请看主题内容