我要發貼
:time: 好累啊好掛住啊邊個邊個啊 掛住啊邊個邊個------------------>>我要发泄 挂住牛嫂米直接讲出来咯:smile: 原帖由 朗笑天下~ 于 2009-1-18 23:42 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
挂住牛嫂米直接讲出来咯:smile:
正解 牛佬系米挂住我啊?:smile: 恭喜
回复 5楼 朗笑天下~ 的帖子
:icon10: 系呢 bc牛~回复 7楼 jean1 的帖子
我都好挂住你啊~~~honey:smile: :time: 挂住边个同边个回复 8楼 kyof8547 的帖子
:shy: bc鼬 很强吗?回复 9楼 朗笑天下~ 的帖子
:shy:回复 10楼 山顶扫黄组 的帖子
組長 原帖由 wo唔咬你 于 2009-1-18 23:45 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif很强吗?
:shy: 強什麼?
回复 13楼 jean1 的帖子
你使乜怕丑遮,人地都五怕丑咯:icon10:回复 11楼 jean1 的帖子
bc牛放假无人同你TQ寂寞啊?回复 17楼 青女1028 的帖子
你又挂住我啊? 牛佬趁牛嫂无系度喇喇声去搵嫩草啊