猫猫猫 发表于 2009-1-19 22:07

究竟我们学校下学期几号开学?

如题,知道的童鞋们请支会一声~~~~谢谢~~~~~~

小虾米 发表于 2009-1-19 22:08

你地研究生都同我地5一样噶~

这个名字已注册 发表于 2009-1-19 22:11

开工噶路过……

猫猫猫 发表于 2009-1-19 22:12

哦!咁我问本科噶啦~~~~

小虾米 发表于 2009-1-19 22:12

好似16号开始上课

猫猫猫 发表于 2009-1-19 22:13

我要问本科的,因为我知道研究生一般就比本科迟一两个星期而已~~~~

猫猫猫 发表于 2009-1-19 22:13

Oh yeah!咁即系情人节已经开咗学啦,好嘢~~~~

大树天下 发表于 2009-1-19 22:14

猫猫猫 发表于 2009-1-19 22:16

回复 8楼 大树天下 的帖子

唔系啊嘛?莫非呢d叫就过到初一过唔到十五?

小虾米 发表于 2009-1-19 22:16

原帖由 猫猫猫 于 2009-1-19 22:13 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
Oh yeah!咁即系情人节已经开咗学啦,好嘢~~~~ 你鬼马了你

大树天下 发表于 2009-1-19 22:17

猫猫猫 发表于 2009-1-19 22:20

回复 10楼 小虾米 的帖子

嘿嘿,大师姐d嘢细路仔唔好咁八卦~~~~

猫猫猫 发表于 2009-1-19 22:20

回复 11楼 大树天下 的帖子

同上~~~

画多 发表于 2009-1-19 22:24

16号正式上课

不再熬夜 发表于 2009-1-19 22:25

13号!!!!

gdut_stu 发表于 2009-1-19 22:45

暂停上课

ccrozhou88 发表于 2009-1-20 19:49


16号正式上课!
13.14号注册!
页: [1]
查看完整版本: 究竟我们学校下学期几号开学?