猫猫猫
发表于 2009-1-19 22:07
究竟我们学校下学期几号开学?
如题,知道的童鞋们请支会一声~~~~谢谢~~~~~~
小虾米
发表于 2009-1-19 22:08
你地研究生都同我地5一样噶~
这个名字已注册
发表于 2009-1-19 22:11
开工噶路过……
猫猫猫
发表于 2009-1-19 22:12
哦!咁我问本科噶啦~~~~
小虾米
发表于 2009-1-19 22:12
好似16号开始上课
猫猫猫
发表于 2009-1-19 22:13
我要问本科的,因为我知道研究生一般就比本科迟一两个星期而已~~~~
猫猫猫
发表于 2009-1-19 22:13
Oh yeah!咁即系情人节已经开咗学啦,好嘢~~~~
大树天下
发表于 2009-1-19 22:14
猫猫猫
发表于 2009-1-19 22:16
回复 8楼 大树天下 的帖子
唔系啊嘛?莫非呢d叫就过到初一过唔到十五?
小虾米
发表于 2009-1-19 22:16
原帖由 猫猫猫 于 2009-1-19 22:13 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
Oh yeah!咁即系情人节已经开咗学啦,好嘢~~~~ 你鬼马了你
大树天下
发表于 2009-1-19 22:17
猫猫猫
发表于 2009-1-19 22:20
回复 10楼 小虾米 的帖子
嘿嘿,大师姐d嘢细路仔唔好咁八卦~~~~
猫猫猫
发表于 2009-1-19 22:20
回复 11楼 大树天下 的帖子
同上~~~
画多
发表于 2009-1-19 22:24
16号正式上课
不再熬夜
发表于 2009-1-19 22:25
13号!!!!
gdut_stu
发表于 2009-1-19 22:45
暂停上课
ccrozhou88
发表于 2009-1-20 19:49
16号正式上课!
13.14号注册!
页:
[1]