好巧合
今日无聊睇日历,发现2010年2月14号情人节岩好系正月初一~~:victory: 好巧合 甘大件事 LZ只会想着花前月下 好巧 几好回复 板凳 gdut_stu 的帖子
:huffy: 你讲紧自己挂! 原帖由 zhudou 于 2009-2-11 22:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif今日无聊睇日历,发现2010年2月14号情人节岩好系正月初一~~:victory: 好巧合
几天前我说过了
https://www.gdutbbs.com/thread-279577-1-5.html LZ我地去拖手仔咯:lol:
回复 7楼 轻水惜寒 的帖子
系喔!回复 8楼 朗笑天下~ 的帖子
:time: 54你回复 8楼 朗笑天下~ 的帖子
你都喺WS帮的吗 我昨天也发现勒 两个节日撞埋一齐,好定唔好呢? 咁咪有借口快D带佢翻屋企过年咯 zhudou 原帖由 zhudou 于 2009-2-11 22:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif两个节日撞埋一齐,好定唔好呢?
:shy: 终于有借口骗女友回家过年了:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: 原帖由 双子座 于 2009-2-11 22:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁咪有借口快D带佢翻屋企过年咯
:victory: :biggrin: 兜兜你笑得含蓄D啦
回复 18楼 伤枫悲秋 的帖子
已经好含蓄了喔~唔含蓄嘅话我会咁笑:lol:
回复 19楼 zhudou 的帖子
你真含蓄
页:
[1]
2