zhudou 发表于 2009-2-11 22:03

好巧合

今日无聊睇日历,发现2010年2月14号情人节岩好系正月初一~~:victory: 好巧合

jean1 发表于 2009-2-11 22:04

甘大件事

gdut_stu 发表于 2009-2-11 22:05

LZ只会想着花前月下

伤枫悲秋 发表于 2009-2-11 22:05

好巧

双子座 发表于 2009-2-11 22:06

几好

zhudou 发表于 2009-2-11 22:07

回复 板凳 gdut_stu 的帖子

:huffy: 你讲紧自己挂!

轻水惜寒 发表于 2009-2-11 22:08

原帖由 zhudou 于 2009-2-11 22:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
今日无聊睇日历,发现2010年2月14号情人节岩好系正月初一~~:victory: 好巧合

几天前我说过了

https://www.gdutbbs.com/thread-279577-1-5.html

朗笑天下~ 发表于 2009-2-11 22:09

LZ我地去拖手仔咯:lol:

zhudou 发表于 2009-2-11 22:11

回复 7楼 轻水惜寒 的帖子

系喔!

zhudou 发表于 2009-2-11 22:12

回复 8楼 朗笑天下~ 的帖子

:time: 54你

双子座 发表于 2009-2-11 22:12

回复 8楼 朗笑天下~ 的帖子

你都喺WS帮的吗

烂耳朵 发表于 2009-2-11 22:15

我昨天也发现勒

zhudou 发表于 2009-2-11 22:18

两个节日撞埋一齐,好定唔好呢?

双子座 发表于 2009-2-11 22:18

咁咪有借口快D带佢翻屋企过年咯

kyof8547 发表于 2009-2-11 22:20

zhudou

jean1 发表于 2009-2-11 22:21

原帖由 zhudou 于 2009-2-11 22:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
两个节日撞埋一齐,好定唔好呢?

:shy: 终于有借口骗女友回家过年了:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

zhudou 发表于 2009-2-11 22:22

原帖由 双子座 于 2009-2-11 22:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁咪有借口快D带佢翻屋企过年咯
:victory: :biggrin:

伤枫悲秋 发表于 2009-2-11 22:24

兜兜你笑得含蓄D啦

zhudou 发表于 2009-2-11 22:25

回复 18楼 伤枫悲秋 的帖子

已经好含蓄了喔~
唔含蓄嘅话我会咁笑:lol:

伤枫悲秋 发表于 2009-2-11 22:26

回复 19楼 zhudou 的帖子

你真含蓄
页: [1] 2
查看完整版本: 好巧合