衰鬼 发表于 2009-2-13 20:16

又要过节了(月光族过节)

贴首歌应节


http://www.ytkp.com/zw//uploadfiles/2005101412574232.mp3

双子座 发表于 2009-2-13 20:19

何必呢,说出了我的心声

hzlzone 发表于 2009-2-13 20:20

刚刚月初唔使怕。。。

limite 发表于 2009-2-13 20:38

我是光棍我怕who

Samwen 发表于 2009-2-13 20:39

呦,过年相睇成点啦?

一秒快门 发表于 2009-2-13 20:40

唉。。。。。。

Samwen 发表于 2009-2-13 20:41

回复 跷跷板 limite 的帖子

呆呆姨呢?
保佑她睇唔到

limite 发表于 2009-2-13 20:54

回复 7楼 Samwen 的帖子

:shy: 偶滴相睇一塌糊涂,你同BC O 嘅家长见面会点阿:shy:

衰鬼 发表于 2009-2-13 21:01

回复 7楼 Samwen 的帖子 回复 8楼 limite 的帖子

睇到你地一个二个都有着落了,就差偶了:time:

limite 发表于 2009-2-13 21:04

回复 9楼 衰鬼 的帖子

:shy: 食自己:shy:

衰鬼 发表于 2009-2-13 21:06

回复 10楼 limite 的帖子

食自己会比人歧视的:time:

五山的阿kane 发表于 2009-2-13 21:21


情人节啊
我曾你又爱你
没次都俾你强奸得好凄惨
页: [1]
查看完整版本: 又要过节了(月光族过节)