又要过节了(月光族过节)
贴首歌应节http://www.ytkp.com/zw//uploadfiles/2005101412574232.mp3 何必呢,说出了我的心声 刚刚月初唔使怕。。。 我是光棍我怕who 呦,过年相睇成点啦? 唉。。。。。。
回复 跷跷板 limite 的帖子
呆呆姨呢?保佑她睇唔到
回复 7楼 Samwen 的帖子
:shy: 偶滴相睇一塌糊涂,你同BC O 嘅家长见面会点阿:shy:回复 7楼 Samwen 的帖子 回复 8楼 limite 的帖子
睇到你地一个二个都有着落了,就差偶了:time:回复 9楼 衰鬼 的帖子
:shy: 食自己:shy:回复 10楼 limite 的帖子
食自己会比人歧视的:time:情人节啊
我曾你又爱你
没次都俾你强奸得好凄惨
页:
[1]