双子座 发表于 2009-2-14 00:58

换唔到头像~~~

点解换唔到~~~



无聊就截个图

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 01:01

..唔g点解你换唔到


或者归结于rpwt

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-2-14 01:06

呢个查看功能系边

双子座 发表于 2009-2-14 01:10

回复 板凳 寻找位置既纸鸢 的帖子

对唔住,这个RP唔好睇唔到

Cola 发表于 2009-2-14 01:29

缓存啧

双子座 发表于 2009-2-14 01:31

回复 5楼 Cola 的帖子

听日都将会喺

双子座 发表于 2009-2-14 01:33

我想说的是差距
今晚遇到静静,同佢倾咗阵,佢话上到嚟见唔到熟人,怀念以前

呆的别致 发表于 2009-2-14 01:34

稀奇个功能,对你换不换得了头像没多 大兴趣

关网页,再开,换头像,应该行,有时候会说什么I/O什么的,试多两次

Ike 发表于 2009-2-14 01:44

缓存。。。系慢D噶啦。。。我前日都要过咗好耐先睇到换咗。

不得不帅 发表于 2009-2-14 01:45

双子座 发表于 2009-2-14 01:48

原来我张图太大,我真out了

广工拖鞋 发表于 2009-2-14 01:51

成功更换,发帖庆祝一下

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-2-14 01:56

散分 晤改

广工拖鞋 发表于 2009-2-14 01:59

回复 13楼 寻找位置既纸鸢 的帖子

分散晒了

双子座 发表于 2009-2-14 02:15

各位晚安

樱桃小丸 发表于 2009-2-14 08:54

BC 小拖

欧里诺墨 发表于 2009-2-14 08:56

想问下发帖排行版在哪里有得看?

双子座 发表于 2009-2-14 09:04

回复 17楼 欧里诺墨 的帖子

请看QQB
页: [1]
查看完整版本: 换唔到头像~~~