≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 16:30

Everything is ready,the rest depends on the god.

大佬,一定要俾面我啊!!

呆的别致 发表于 2009-2-14 16:39

直接杀过去?

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 16:40

..佢杀过来....

木月十三 发表于 2009-2-14 16:45

加油~~~~~~~~~~~~

司机弟弟 发表于 2009-2-14 16:47

UPUP~~~

yangnuo77 发表于 2009-2-14 16:55

万事俱备,只欠女人

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 16:56

漱口结束..剃须结束...
等待ing

不再熬夜 发表于 2009-2-14 17:01

:kiss: :kiss: 咁迟噶

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 17:02

原帖由 不再熬夜 于 2009-2-14 17:01 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
:kiss: :kiss: 咁迟噶
我地系夜场...

不再熬夜 发表于 2009-2-14 17:04

:kiss: :kiss: 夜场好啊

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 23:16

。。。。。。。。夜场完毕。。。。
灰常开心。。。。
极度难忘

一个小小缺憾。。。。你老母,,甘大风。。我顶你

roro911 发表于 2009-2-14 23:19

C弟又搞咩节目啊?

ふおげさぞ 发表于 2009-2-14 23:20

华仔幸福中……

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 23:21

原帖由 roro911 于 2009-2-14 23:19 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
C弟又搞咩节目啊?
今天。。。放咗烟花。。。。。我砌咗蜡烛。。谂住我地两个人一齐点。。。点知。鬼甘大风。。。。so。。。。

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 23:21

原帖由 ふおげさぞ 于 2009-2-14 23:20 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
华仔幸福中……
。。一般。。。

roro911 发表于 2009-2-14 23:28

回复 14楼 ≮华★仔≯ 的帖子

你已经合格啦,哈哈,开心就好

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 23:32

原帖由 roro911 于 2009-2-14 23:28 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
你已经合格啦,哈哈,开心就好
呵呵。。。。。。。。。
。。佢觉得开心甘就够了。。

流云飞雪 发表于 2009-2-14 23:32

东风已起

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 23:33

原帖由 流云飞雪 于 2009-2-14 23:32 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
东风已起
。。。the god should be killed by me.

不再熬夜 发表于 2009-2-15 00:51

:kiss: :kiss: 底
页: [1] 2
查看完整版本: Everything is ready,the rest depends on the god.