Everything is ready,the rest depends on the god.
大佬,一定要俾面我啊!! 直接杀过去? ..佢杀过来.... 加油~~~~~~~~~~~~ UPUP~~~ 万事俱备,只欠女人 漱口结束..剃须结束...等待ing :kiss: :kiss: 咁迟噶 原帖由 不再熬夜 于 2009-2-14 17:01 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
:kiss: :kiss: 咁迟噶
我地系夜场... :kiss: :kiss: 夜场好啊 。。。。。。。。夜场完毕。。。。
灰常开心。。。。
极度难忘
一个小小缺憾。。。。你老母,,甘大风。。我顶你 C弟又搞咩节目啊? 华仔幸福中…… 原帖由 roro911 于 2009-2-14 23:19 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
C弟又搞咩节目啊?
今天。。。放咗烟花。。。。。我砌咗蜡烛。。谂住我地两个人一齐点。。。点知。鬼甘大风。。。。so。。。。 原帖由 ふおげさぞ 于 2009-2-14 23:20 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
华仔幸福中……
。。一般。。。
回复 14楼 ≮华★仔≯ 的帖子
你已经合格啦,哈哈,开心就好 原帖由 roro911 于 2009-2-14 23:28 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif你已经合格啦,哈哈,开心就好
呵呵。。。。。。。。。
。。佢觉得开心甘就够了。。 东风已起 原帖由 流云飞雪 于 2009-2-14 23:32 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
东风已起
。。。the god should be killed by me. :kiss: :kiss: 底
页:
[1]
2