没人知道我是谁 发表于 2009-2-14 21:29

无聊的情人节

RT
俾人聊今晚八点打麻将
结果等左一日等到七点零钟飞机师又放我地飞机
另外一个未到,叫距唔使来了,扑街果然系飞机师

两条麻甩佬昂DOGDOG甘去吃饭
街上无数人卖花
我扯住个F既衫好大声甘话我要花~你快送俾我啦
D人
吃饭既时候见到隔离有人喂饭
个好肥既肥婆啊~~~~好大个口
吓走左我

谂极都无地方去
又唔想又系两条友落场玩
成沟日系两条麻甩佬落场真系好无意义

谂谂下去7仔买支VOGAR+返半打橙汁
阵间系屋企两条友饮左7就

好沟闷既情人节
无情人就算啦
仲要俾人放飞机
含七啦等左你成日

没人知道我是谁 发表于 2009-2-14 21:30

沙你个头

没人知道我是谁 发表于 2009-2-14 21:31

地你个罗

菜虫 发表于 2009-2-14 21:35

呃,查实比好多人都丰富了。

没人知道我是谁 发表于 2009-2-14 21:39

系唔爽等左成日俾人放飞机,变成三缺一,情人节晚七点几钟,都稳唔到人打

没人知道我是谁 发表于 2009-2-14 21:42

客村附近有人上来P酒么

不再熬夜 发表于 2009-2-14 21:43

:kiss: :kiss: :kiss:

yangnuo77 发表于 2009-2-14 22:22

睡一觉,明天就与情人节无关了

勇敢的兔子 发表于 2009-2-15 11:44

情人节不应该出去受打击,会让人产生幻觉,认为自己也得赶紧找一个

傻猪0m0 发表于 2009-2-15 13:35

情人节与我无关
页: [1]
查看完整版本: 无聊的情人节