人哋送花送朱古力,我却送呢样嘢俾佢
今日行街见到好多**MM ,好多黑丝超短裙,天气还是热的好--------------------------------------------------------------
回到正文 ,今日送咗部PSP俾佢,见佢开心到啊~~~~~~~
佢话完全未谂过会拥有PSP
等佢用惯咗,我哋一人一部白P就可以一起打机,哈哈
情人节大家快乐
[ 本帖最后由 C-47 于 2009-2-14 22:33 编辑 ] SM 米人,我自己买部新版3000都悟舍得,部2000用左大半年都仲用紧,真系想丢 米人四七 :kiss: :kiss: :kiss: sm 无米啊,储咗好耐钱先买得起 好男友,算几有心喇 送礼就是好男友 好有米 有米LZ。。。晒命。。bs :sad: 都是米人啊
我连PSP都买不起 教坏小女孩... 快要等下一个情人节了 送2000定3000啊? 米老。钱系米自己赚既? LZ,明年情人节我要做你一天的情人! 好想撬楼主墙角 份礼物唔错哈·· 原帖由 默默默默 于 2009-2-15 02:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
米老。钱系米自己赚既?
紧系,成个月工资就咁无咗
页:
[1]