C-47 发表于 2009-2-14 22:06

人哋送花送朱古力,我却送呢样嘢俾佢

今日行街见到好多**MM ,好多黑丝超短裙,天气还是热的好
--------------------------------------------------------------
回到正文 ,今日送咗部PSP俾佢,见佢开心到啊~~~~~~~
佢话完全未谂过会拥有PSP
等佢用惯咗,我哋一人一部白P就可以一起打机,哈哈
情人节大家快乐

[ 本帖最后由 C-47 于 2009-2-14 22:33 编辑 ]

Jokee 发表于 2009-2-14 22:09

SM

占士大帝 发表于 2009-2-14 22:10

米人,我自己买部新版3000都悟舍得,部2000用左大半年都仲用紧,真系想丢

多啦D梦 发表于 2009-2-14 22:30

米人四七

不再熬夜 发表于 2009-2-14 22:31

:kiss: :kiss: :kiss: sm

C-47 发表于 2009-2-14 22:32

无米啊,储咗好耐钱先买得起

多啦D梦 发表于 2009-2-14 22:43

好男友,算几有心喇

gdut_stu 发表于 2009-2-14 22:47

送礼就是好男友

伤枫悲秋 发表于 2009-2-14 22:59

好有米

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-14 23:09

有米LZ。。。晒命。。bs

傻猪0m0 发表于 2009-2-14 23:09

:sad: 都是米人啊

   我连PSP都买不起

sasalin 发表于 2009-2-14 23:15

教坏小女孩...

yangnuo77 发表于 2009-2-14 23:20

快要等下一个情人节了

Awaver 发表于 2009-2-15 02:51

送2000定3000啊?

默默默默 发表于 2009-2-15 02:58

米老。钱系米自己赚既?

爆热神猪手 发表于 2009-2-15 11:50

LZ,明年情人节我要做你一天的情人!

伤心忘情水 发表于 2009-2-15 12:22

好想撬楼主墙角

后院居士 发表于 2009-2-15 12:25

份礼物唔错哈··

C-47 发表于 2009-2-15 12:40

原帖由 默默默默 于 2009-2-15 02:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
米老。钱系米自己赚既?
紧系,成个月工资就咁无咗
页: [1]
查看完整版本: 人哋送花送朱古力,我却送呢样嘢俾佢