我系木头
琴晚讲电话每讲几句,对方觉得话中有话噶,就问我“你想暗示D咩事情啊”(事实上我斋系讲下,没咩暗示作用:cry: )
然之后,距讲几句话,又问“你知5知我想暗示D咩啊”(:handshake: )
倾左成三个钟,感觉MS进入左雷区、、、、、:huffy:
我一个暗示都咩猜出。。。。 :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: 直接问咯
回复 沙发 不再熬夜 的帖子
直接问距又5讲:huffy: 讲咗乜,大家帮你分析下。回复 板凳 Issac 的帖子
:kiss: :kiss: 哦,时机咪成熟咯 爆你哋讲咗D咩吧。。。。后院好多专家帮你会疹的回复 6楼 Ike 的帖子
比较隐私。。。调情之类噶 原帖由 Issac 于 2009-2-15 11:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
比较隐私。。。
调情之类噶
我哋比较钟意睇人TQ。。。 木头还有救,要是石头……基本上没救了
回复 9楼 这个名字已注册 的帖子
Really?:call: 好消息 暗示明示~~地雷明雷 三个小时谈恋爱电话,不这样打发如何打发
回复 11楼 勇敢的兔子 的帖子
真是个理由啊
页:
[1]