无D同情心阿,天理何在
系甘易加番百九几分安慰下好喔 啧啧啧,米人,做物理治疗 恭喜~~~年年有鱼
回复 26楼 小愚儿 的帖子
光头鱼 要 快D好翻啊~~ 啧啧啧,水煮光头大鱼~ 原帖由 樱桃小丸 于 2009-2-25 17:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif光头鱼 要 快D好翻啊~~ 听讲可以引用 占位混眼熟的 原帖由 小愚儿 于 2009-2-25 17:22 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无D同情心阿,天理何在
系甘易扣番百九几分安慰下好喔
真的受伤了。。。 师弟放心啦,我唔点食鱼噶 系咪打牌打到只手要去做理疗 原帖由 小愚儿 于 2009-2-25 17:04 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
啧啧,甘都俾你知左
Be careful ,my eyes are alway with you 出现一下,免得让人说失踪 :victory: 試過兩蚊定三蚊系校醫室做左次頸既物理治料,10幾分鐘,好能舒服
回复 39楼 jean1 的帖子
按摩背脊系未都系咁嘅价?手势点?
得闲翻去搵佢按摩下都好啵