sasa^_^ 发表于 2009-2-25 23:58

故事的最后..

最后的最后..
我们终于成为最熟悉的陌生人..
如无意外,应该不会再有任何交集了..

jean1 发表于 2009-2-25 23:59

:loveliness:弓起

sasa^_^ 发表于 2009-2-25 23:59

回复 沙发 jean1 的帖子

有咩好恭喜

EMMANUEL 发表于 2009-2-25 23:59

:kiss: 分手快乐

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-2-26 00:00

忘~~~~

sasa^_^ 发表于 2009-2-26 00:00

甘就少左一个朋友

sasa^_^ 发表于 2009-2-26 00:00

回复 5楼 寻找位置既纸鸢 的帖子

边有甘易忘记到

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-2-26 00:01

恭喜~

Royce 发表于 2009-2-26 00:01

可以不留下我一个吗??

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-2-26 00:02

有结果总比等结果好~

jean1 发表于 2009-2-26 00:02

原帖由 sasa^_^ 于 2009-2-25 23:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有咩好恭喜

:biggrin: 重生嘛

sasa^_^ 发表于 2009-2-26 00:05

原帖由 Royce 于 2009-2-26 00:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
可以不留下我一个吗??

系咯系咯。。可以不留下我一个吗??

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-26 00:05

....当我们再次彼此擦肩.我们只是陌路人...我会把你当作不存在的..

sasa^_^ 发表于 2009-2-26 00:06

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-2-26 00:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
....当我们再次彼此擦肩.我们只是陌路人...我会把你当作不存在的..

真系连朋友都无得做咖。。

jean1 发表于 2009-2-26 00:10

回复 14楼 sasa^_^ 的帖子

:loveliness: 暫時姐,等時間過左,你就知了

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-2-26 00:11

回复 14楼 sasa^_^ 的帖子

我觉得没这个必要了~
做朋友为了什么?等待时机制造机会?
不爱就离开~没有好值得留恋~

≮华★仔≯ 发表于 2009-2-26 00:11

原帖由 sasa^_^ 于 2009-2-26 00:06 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif


真系连朋友都无得做咖。。
嗯....分手做朋友?掟煲唔掟盖?白痴....弱智.............有自唔在,罗苦黎辛....

sasa^_^ 发表于 2009-2-26 00:13

所以咪话系无可能再做朋友咯。。唉。。

最爱BC 发表于 2009-2-26 00:29

分手后,我们做不成朋友因为我们彼此伤害过;分手后,我们做不成敌人,因为我们彼此深爱过.

sasa^_^ 发表于 2009-2-26 00:34

回复 19楼 最爱BC 的帖子

经典啊~~~~~~

睇离系一个有过去嘅人。。呵呵
页: [1] 2
查看完整版本: 故事的最后..