故事的最后..
最后的最后..我们终于成为最熟悉的陌生人..
如无意外,应该不会再有任何交集了.. :loveliness:弓起
回复 沙发 jean1 的帖子
有咩好恭喜 :kiss: 分手快乐 忘~~~~ 甘就少左一个朋友回复 5楼 寻找位置既纸鸢 的帖子
边有甘易忘记到 恭喜~ 可以不留下我一个吗?? 有结果总比等结果好~ 原帖由 sasa^_^ 于 2009-2-25 23:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif有咩好恭喜
:biggrin: 重生嘛 原帖由 Royce 于 2009-2-26 00:01 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
可以不留下我一个吗??
系咯系咯。。可以不留下我一个吗?? ....当我们再次彼此擦肩.我们只是陌路人...我会把你当作不存在的.. 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-2-26 00:05 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
....当我们再次彼此擦肩.我们只是陌路人...我会把你当作不存在的..
真系连朋友都无得做咖。。
回复 14楼 sasa^_^ 的帖子
:loveliness: 暫時姐,等時間過左,你就知了回复 14楼 sasa^_^ 的帖子
我觉得没这个必要了~做朋友为了什么?等待时机制造机会?
不爱就离开~没有好值得留恋~ 原帖由 sasa^_^ 于 2009-2-26 00:06 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
真系连朋友都无得做咖。。
嗯....分手做朋友?掟煲唔掟盖?白痴....弱智.............有自唔在,罗苦黎辛.... 所以咪话系无可能再做朋友咯。。唉。。 分手后,我们做不成朋友因为我们彼此伤害过;分手后,我们做不成敌人,因为我们彼此深爱过.
回复 19楼 最爱BC 的帖子
经典啊~~~~~~睇离系一个有过去嘅人。。呵呵
页:
[1]
2