一讲到其他女人,就严刑拷问~~··
好烦噶?讲得唔好听d就系,该做既也无做,唔该谂既也谂左~~·· 3个月就过不去,接近1年那个槛岂不分定了!
回复 23楼 死人一个 的帖子
我觉得貌似我地都唔系几岩系埋一起甘~··· 原帖由 gdut仔仔 于 2009-2-28 20:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif而且貌似一直都好唔信我既~~··
一讲到其他女人,就严刑拷问~~··
好烦噶?讲得唔好听d就系,该做既也无做,唔该谂既也谂左~~··
自问啦,有无唔让人地放心啦 无,绝对既忠诚~~··
但系见到距甘唔信我,觉得好失望姐~··· 世侄....系时候感情升华至肉体了。
回复 18楼 gdut仔仔 的帖子
你可以出去稳其他女仔噶啦.我相信呢段感情已经玩完.可能你两个根本就是两个基本点世界既人回复 28楼 占士大帝 的帖子
点讲喔?稳个时间讲清楚?回复 29楼 gdut仔仔 的帖子
出面有无觉得心仪既女仔?有既就去追回复 30楼 占士大帝 的帖子
唔系几好啊嘛~~··男人事业为重~··· 原帖由 gdut仔仔 于 2009-2-28 20:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系几好啊嘛~~··
男人事业为重~···
有事业果时就迟了。。( 唔知讲得啱唔啱呢)
有自己钟意嘅就去追啦。。。
[ 本帖最后由 Ike 于 2009-2-28 20:41 编辑 ] 不想说什么 无自己真正中意既~···
哎~· 一时既冲动
一时既好感
造就甘多感情问题
回复 36楼 工大牛奶糖 的帖子
糖糖说的精辟回复 37楼 流云飞雪 的帖子
我系过来人啊嘛搞到我宜家都唔知咩系“爱” 原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-28 20:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我系过来人啊嘛
搞到我宜家都唔知咩系“爱”