轻水惜寒 发表于 2009-2-28 20:19

换换口味:time:

gdut仔仔 发表于 2009-2-28 20:21

而且貌似一直都好唔信我既~~··
一讲到其他女人,就严刑拷问~~··
好烦噶?讲得唔好听d就系,该做既也无做,唔该谂既也谂左~~··

死人一个 发表于 2009-2-28 20:22

3个月就过不去,接近1年那个槛岂不分定了!

gdut仔仔 发表于 2009-2-28 20:23

回复 23楼 死人一个 的帖子

我觉得貌似我地都唔系几岩系埋一起甘~···

冯家老二 发表于 2009-2-28 20:25

原帖由 gdut仔仔 于 2009-2-28 20:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
而且貌似一直都好唔信我既~~··
一讲到其他女人,就严刑拷问~~··
好烦噶?讲得唔好听d就系,该做既也无做,唔该谂既也谂左~~··

自问啦,有无唔让人地放心啦

gdut仔仔 发表于 2009-2-28 20:26

无,绝对既忠诚~~··
但系见到距甘唔信我,觉得好失望姐~···

冯家老二 发表于 2009-2-28 20:27

世侄....系时候感情升华至肉体了。

占士大帝 发表于 2009-2-28 20:27

回复 18楼 gdut仔仔 的帖子

你可以出去稳其他女仔噶啦.我相信呢段感情已经玩完.可能你两个根本就是两个基本点世界既人

gdut仔仔 发表于 2009-2-28 20:29

回复 28楼 占士大帝 的帖子

点讲喔?稳个时间讲清楚?

占士大帝 发表于 2009-2-28 20:35

回复 29楼 gdut仔仔 的帖子

出面有无觉得心仪既女仔?有既就去追

极速青春 发表于 2009-2-28 20:36

gdut仔仔 发表于 2009-2-28 20:37

回复 30楼 占士大帝 的帖子

唔系几好啊嘛~~··
男人事业为重~···

Ike 发表于 2009-2-28 20:40

原帖由 gdut仔仔 于 2009-2-28 20:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系几好啊嘛~~··
男人事业为重~···


有事业果时就迟了。。( 唔知讲得啱唔啱呢)


有自己钟意嘅就去追啦。。。

[ 本帖最后由 Ike 于 2009-2-28 20:41 编辑 ]

小鱼下雨了 发表于 2009-2-28 20:43

不想说什么

gdut仔仔 发表于 2009-2-28 20:49

无自己真正中意既~···
哎~·

工大牛奶糖 发表于 2009-2-28 20:54

一时既冲动
一时既好感
造就甘多感情问题

流云飞雪 发表于 2009-2-28 20:55

回复 36楼 工大牛奶糖 的帖子

糖糖说的精辟

工大牛奶糖 发表于 2009-2-28 20:58

回复 37楼 流云飞雪 的帖子

我系过来人啊嘛
搞到我宜家都唔知咩系“爱”

冯家老二 发表于 2009-2-28 20:59

原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-28 20:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我系过来人啊嘛
搞到我宜家都唔知咩系“爱”


流云飞雪 发表于 2009-2-28 21:00

回复 38楼 工大牛奶糖 的帖子

那么说我悟性也挺高的
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 我该点做,分手?冷静?继续?